Lise 2 lerden kızla kavgaya girdim?

Selam, bir lise 2 bir kızla laf atışmasından başlayan bir tartışmam vardı ben Lise son sınıfım , kızla tartışırken bugün büyük olduğumu hatırlattım “kendine güveniyorsun ama bu seni dövmediğin için ben senden büyük ve güçlüyüm biliyorsun gel kavga edelim güç gösterisi olur benim için dedim “ falan dedim kızda meydan okudu gel çıkışa dedi çıkışta gelmişti ben dedim “hazır mısın dayak yemeye “falan konuşma hadi falan dedi kavga başladı ben tokat atıyordum kolumu tuttu diz kapağıma tekme attı düştüm yere ama kalktım hemen üstüne gidip ittim o sırada karnıma yumruk attı kıvrıldım “devam mı yeter mi falan “dedi üstünlük psikolojisine girdi bana sinirledim ben de devam tabii dedim diz kapağına tekme atacaktım tekmemi tuttu beni yere düşürdü ayağa kalkmaya çalıştım karnıma bastı “bu yediğin dayağı unutma falan “dedi ben de kalkamadım dayak yediğimi kabullendim , bütün okulda çıkışta kavgayı gördü , rezil mi oldum?

Lise 2 lerden kızla kavgaya girdim?
Cevapla