Liseden bana zorbalık yapan bir kız vardı, her şeyi çok iyi sinir olmalı mıyım?

Gerçekten bu yaşıma kadar kimseyi kıskanmadım hep kendim çabaladım ama, bu kız hiç ders çalışmazdı ücretli bir üni benimle aynı bölümü okudu, arabası var çünkü ailesi zengin, statüsü iyi ve çöl arkadaşları var. Ama beni hiç sevmezdi bu sorunlu biriydi ben sakin kendi halimde biriydim gelirdi benimle kavga ederdi çok zorba ve kötü biriydi onun bu kadar iyi konumda olması adalet mi

Liseden bana zorbalık yapan bir kız vardı, her şeyi çok iyi sinir olmalı mıyım?
Cevapla