Sizce bu durumda alkol kullanmamda herhangi bir sakınca var mı?

Normalde inançlı, elinden geldiği kadar namaz kılmaya, özellikle Cuma namazlarına gitmeyi ihmal etmemeye çalışan; ayrıca çevresine karşı da elinden geldiği kadar yumuşakbaşlı, saygılı davranmaya çalışan biriyim. Bununla birlikte yaklaşık 1,5 yıldır alkol kullanıyorum. Normalde çevremdeki insanlarla konuşabileceğim bir konu bulmakta zorlanan biriyim ve çevremde de alkol kullanan insan çok olduğu için ( üniversitede okuyup yurtta kalıyorum ) onlarla konuşabileceğim bir konu oluyor, ayrıca alkol aldığım zaman bir rahatlama, gevşeme hissediyorum ve bu da çok hoşuma gidiyor. Bu nedenden dolayı alkol kullanmayı seviyorum ve ayda 3-4 kez alkol alıyorum, ama dediğim gibi, onun haricinde ise inançlı, elinden geldiği kadar ibadet etmeye çalışan biriyim. Sizce bu durumda alkol kullanmamda herhangi bir sakınca var mı?
Sizce bu durumda alkol kullanmamda herhangi bir sakınca var mı?
Cevapla