Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Bence 25 yaş halen çocuk olunan bir yaştır. Neden bizim Türk toplumu gençliği 25 yaşında bitiriyorlar?
25 yaş bunalımı ne demek?
Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Bence 25 yaş halen çocuk olunan bir yaştır. Neden bizim Türk toplumu gençliği 25 yaşında bitiriyorlar?
25 yaş bunalımı ne demek?
Gençlik 25 yaşında bitmiyor 30 sonrası olgunluk başlangıcıdır. 18 öncesi çocukluk
Peki benim yaşım 25 ben peki hangi sınıfa giriyorum
Hocam toplumum çıkardığı sınıf bu kendini sınıflandırma gereği duyma. 40 yaşında çocuk gibi davranan 15 yaşın da olgin olanda var, mesele karalter ve kebdini yetiştirme meselesi
Bence de çok teşekkür ederim değerli görüşünüz için
Dediğin oldu mu şimdi peki 20 yaşında neden askere gidiyorsun
Ne demek istiyorsun abi anlamadım
Şimdi bu yaşta hala gençsin ama çocuk olmuyorsun tabiki de eskiden gelen bir şey var 25 yaşına geldin mi sanki 50 yaşına sokmaya çalışıyor toplum senden daha fazlasını görmeye çalışıyorlar ama bu yanlış tabiki de o yüzden toğlum bozuldu geldiğin yaşa değil de olmadığın yaşa sokuyor dün yolda gidiyorum bir tane çocuk var ilkokula gidiyordur daha bir yere çıkmış yaptığı yanlış niye çıkarsın oraya ama annenin yaptığı daha yanlış çocuğuna diyor ki sen kocaman adam oldun sen büyüdün artık niye bunu yapıyorsun diyor işte tehdit filan ediyor eve geri götürüm gibisinden filan eskiden gelen bu yanlış devam etmekte yaşına göre görmeyip onu yaşından daha büyük kalıba sokmaya çalışıyor yanlışı düzel doğruyu göster o çocuk ama sen onu yaşından kalkıp kocaman adam oldun ne demek yani daha say say bitmez daha çok şey var işte bu toplumun bozuk olması düzgün yetişmeyip çocuğunu da düzgün yetiştirememekten geliyor
Neden peki toplum hep insanı yaşından daha büyük görmeye çalışıyor?
Bir de mesela ben bundan birkaç ay önce bir kadının torununu sevdim kadın torununa demez mi amcan seni sevdi diye sanki 45 yaşındayım ya
Diyorum yaa eskilerden gelen bir şey bunu ne anlayabilirsin ne çözebilirsin sen kendini nasıl görüyorsan öyle davran topluma bakma
Çok teşekkür ederim abi daha halen Çok gencim o zaman yani
Gençsin genç 25 yaş daha ne ki bak 30 yaşıma geldim kendimi 70 yaşında görüyorum ben
Abi sen de daha gençsin ben de bazen kendimi çok yaşlı hissediyorum
Cevap
3Cevap
Toplum baskısı umrumda değil ben hala gencim 😂
Ben de halen çocuğum bence gençlik 35 e kadar bitmiyor
Fiziksel gençlik bir yere kadar ama ruh başka bir olay
Sizce fiziksel gençlik ne zaman biter bence 35
Yani evet 40a doğru olabilir kendine iyi bakarsan dinç kalmak mümkün ama o yaşlarda da.
İşte benim kilo vermem lazım kilo verirsem 40 a kadar bile mükemmel bir yolu var
Verirsin hocam sadece kararlı olmana bakar plan program yapmana bakar
Tabi ki
İnsanlar değil hükümet bitirdi
Çünkü fazlası kişiye zarar
Niye abi
Gençlik 30 da mı bitiyor abi
Hani siz 25 de genç demiştiniz
Siz 30 da bitiyor demiştiniz
Bence gençlik 35 gibi biter
Evet çünkü sonrası tutunma çabası
Bence yanlış çünkü bence gençlik 30 35 gibi bitiyor
Ruhumuz tabi ki de çok yıprandı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar