Neden insanlar gençliği 25 yaşında bitiriyorlar?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Bence 25 yaş halen çocuk olunan bir yaştır. Neden bizim Türk toplumu gençliği 25 yaşında bitiriyorlar?

25 yaş bunalımı ne demek?

#gündüzüngüneşisoruyor

#kizlarsoruyor

Neden insanlar gençliği 25 yaşında bitiriyorlar?
Cevapla