Kendi evi olsa da aynı evde yaşıyoruz sorması gerekmez mi?

Perşembe gecesi eşimin Ankara 'dan akrabaları geldi ama benim haberim yoktu akşam haber verdi zaten bi kaç saate geldiler kızdım bende niye haber vermediniz diye neyse ayıp olmasın diye idare ettim ama bu seferde kaynanam evde misafir yokmuş gibi bi de torununu getirmiş hiç bana sormadan 1 senedir evliyim her haftasonu geliyor torunu evde küçük bebeğim var deli oldum bi de kızı da gelmiş biz evde yokken dedim misafirleri kendi çağırsaymış o kadar çok istiyorsa ya da çocukları evine götürseymiş
Kendi evi olsa da aynı evde yaşıyoruz sorması gerekmez mi?
Cevapla