Bir arkadaşınız size buluşma yerindeymis gibi konuşsa ve gittiğinizde orada onu 1 saat bekleseniz ne yapardınız?

Bir arkadaşınız size buluşma yerindeymis gibi konuşsa ve gittiğinizde orada onu 1 saat bekleseniz ne yapardınız?

Olabilir bir arar sorarım iyi misin diye belki sağlık sorunu olmuştur belki ailevi sorunu olmuştur olabilir o gün söz verdiyse saatinde orada olacak diye bir kaide yok heleki karşıdaki kişi kadın ise gayet normal özel dönem diye bişi var 1saatlik yolu bu dönem içinde iken 3 saate gittiğimi ben bilirim
İyi oku buluşma yerindeymis gibi konuşuyor ve dediklerinin hiç biri de yok buluşma yerine kadar kendi seçiyor 🙃
Ben kesin geç giden taraf olurum o aramadığı sürecede aceleye getirmem ben mejana vardığım halde gelmediyse teyit ederim nekadar sürede geleceğinden emin olurum ona görede oturmadan mekanın çevresindeki alışveriş mağazalarını gezerim mutlaka bi yerlerde işim vardır onu hallederim sonuç olarak o geçte gitse her türlü bekler beni zaten bir saat o bir saat ben geçiksem gün biter.
Bekletilenler olarak siz bekletenlere gıcık oluyoruz 🤨
Mantıklı bir açıklamam illaki olur benim bunu o mekana varmadan izah edebilirim ve bu konuda ona hak veririm. Açıkcası sebepsiz bekletilmek soğutur insanı önemsiz hissettirir zaten bunu herkes bilir bunu görmezden geliyorsa anlamı bellidir.
Şimdi buluşma yerindeymis gibi konuşup orada değilse sen geldiğinde yeni oraya gelmek için yola çıkıyorsa sıkıntı var demektir 🙃 bir durum olur haber verirsin
Ben öyleymiş böyleymişten bişiy anlamam geldin mi derim yoldaysa kaç dakkaya orada olursun diye net cvp isterim kem küm ederse kalsın derim hiç gelmesin uğraşamam 🤣 tersim pistir
Pisin de ters gibi 🤪 ben gıcık etmeyi insanı iyi bilirim övünmek gibi olmasın 🤪 kapıya kadar getiririm öyle kalkarım
Böyle bir durumun içine düşmeyeceğime emin olduğum kişilerle bir araya gelirim ben. Bu kişilerde
uzun zamandır tanıdığım yakın çevrem ve ailem dışında kimse olamaz. Örneğin gecen iş arkadaşıyla program yaptık buluşnak için ama o gün geldiğinde ne o aradı nede ben program yaptığımda bile buluşmayacağımızdan emindim. Böylece beklemek durumundada kalmadım
Ben yalnız sinemaya da giden biri olduğum için yalnız takılmayı severim. Kitabımı alır kahvecime oturur meşe aromalı kahvemi söyler kahve ve jazz blues eşliğinde kitabımı okurdum :D o yüzden benim için hiç sorun değil.
Meşe aromalı kahve mi🤣
ivit bir tek buna mı takıldın :P viski tadında mis gibi :D
Meşe aroması kulağıma hoş geldi evet çok keskin bi tat olmalı bunu mutlaka bi yerde denicem 😅
Valla ben bir ara alacaktım da sonradan vazgeçtim evde pek kahve yapamıyorum
Bekliyormuş gibi yaparım. Hadi geldm bekliyorum falan derim hatta. O oraya geldiğinde bişey almaya çıktım hemen geliyorum bekle falan derim. Ama muhtemelen yeni bi program yapmış olurum bile. Beklesin o 🙄 misillemeleri severim
Düşünce tarzını sevdim ama ben direk o gelince kalkarım 🤣 nitekim kalktım da
İyi de bu ona yaptığı şeyi anlamasını sağlamaz ki 🙄 uslu bi davranış
Anlayan anlar geldiğinde kalkıyorsam canım değildir herhalde 🤔
Basima gelmedi ancak gelirse beklerim ve nedenini mutlaka sorarim. Ikna edici konuşamazsa teşekkür eder kalkarım. Beklemeyi ve bekletmeyi sevmiyorum. Zaman kıymetli ve herkese harcamaz.
kesinlikle :)))
Cevap
4Cevap
Hııhh işte o benim aradiklarinda ciktim varmak üzereyim diyorum oysa asansör de eyeliner çekiyorumdur 😁😁
Tutun bunu alın atın işkence odasına 🤣
Sus sus size çok gıcık oluyoruz 🤪
Eyeliner bahane etme zamaninda sürebilirsin 🤨
Maşallah sana kalsa asansörde full makyaj yapacaksın 🤔
1 saat beklemem ki ben. Giderim bakarım yoksa çıkarım. Hiç sormam bile nerdesin diye, O arasın sorsun
Bu sefer o geldi sen gelmedin olursun o. O
Napiiim, gidince selfie çekerim olmadığı yerde gözüne sokarım
hiç uğraşmam biliyon mu :D o kadar kahvemi içerim geldiğinde de kalkar giderim
Eh gelmişken kahve içmeden gidilmez değil mi
Aynen öyle kahve içer keyfime bakar sonra da kalkar giderim o geldiğinde strese girsin biraz 😎
O geldiğinde oturur oturmaz kalkarım. Ve arkadaşlığımı gözden geçirmek için kendime zaman tanırım
Ben de aynısını yaptım 🤣
İşte bu ve işte bu 😂😂😂😂
Aklın yolu birdir 😎😎😎
Bencede 😂
Bozuntuya vermem telefonda takılırım o süreçte mekanda yalnız insan varsa gider onunla connection kurarım duruma göre geldiğinde tanımamızlıktan falan gelirim
Gittiğimde orada değilse arkadaşım oni arar ve ağzıma geleni söyler, oradan ayrılırım beklemem ve o kişiyle bir daha görüşmem.
Çok sinirlenirim ama genelde ben hep bekletiyorum🤫
Çok ayıp 😱 biz sizlere çok kıl oluyoruz bekletenlere 🤨
Valahi bunu isteyerek hiç yapmadım henüz 😄denk geliyor o zamana
Ben bilmem 🤣
Eğer aldatmayan olsa mesele yoktur. Her bir kişi hata yapkani gibi her kişinin her hangi işide çıka bilirki. Sorun burada varamam diye haber gönderip korumasında.
1 saat beklemem ki. Arar saglam söverim ben
beklerim gelince kalkarım gelsin oraya kadar :D
Cafe tarzı bir yer ise kahve içilir bak. Gelince kalkmak mı 😂
Öyle oldu :D evet :D buraya kadar gelmiştim dedi yapacak bir şey yok dedim :D
Sövmedin mi bro. Buraya gelmeye çalışan bacaklarını , senin ben zaman kavramını , geciktiğin günün sabahını falan diye 🤔
Gerek yok yaptığım hareket aynı etkiyi yaratmıştır :D
Aslında güzel fikir 🧐 oturup sipariş verecek kalkacaksın.
Tam yazılımcı kafası bak , seviyorum sizin kafayı ben 😂 pratik oluyor
hahaha kahvemi içtim rahat rahat ne gerek var polemiğe gireceğim gelmiş oraya kadar anlasın bazı şeyleri
İşte boşvermişlik seviyesi nedir ne derece olmalıdır sorusunun cevabı 😂
İnsan gibi dersin ben orada değilim diye arıyorum ben geldim tamam ben de geliyorum diyor utanmadan bazı insanlar çok gevşek o yüzden onlara güzel dersler vermek lazım yaşayarak öğrenmeli bazı şeyleri
En ayar olduğum insan tipi. Sorumluluk sıfır ne kendısıne ne başkasına faydası olmayacak tipler. Bak bi yükseldim şimdi , dövelim bro kafasına gözüne vuralım 😂
hahah kendimizi yormaya gerek yok bence :D
Çok sinirlenirdim ve geldiğinde onun başını etini yerdim.
yuhaa be derim keşke gelmeseydin derim
Beklemeye gelemem epey kızarım
Beklemem ilerlerim direk
Küfür ederim ☺️
Olaya yaklaşımını beğendim 🤣
E yani başka ne yapılır. Ki başıma gelmişliği de var. O beni 1 saat oradayım diye beklettiyse bende onun bir saat kulaklarını çınlatırım ödeşiriz 😂
Hahah ben gelince kalktım geldiğiyle kalsın 🤣
Kendimi oraya kadar yormuşum hayatta kalkıp gitmem. Ben güzel vakit geçirirken onun burnundan getirir öyle yollarım eve içim rahat eder. Birde onun için plan değiştiremem 1 saatimi yemiş
Beklerken keyif yapıyorsun zaten 🤣
Soğarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?