
Şans mıdır bilmem ama sabahta 2 gündür yazdığım mesaja bildirimlerim kapalıydı kusura bakma görmedim yazmış. Elinden telefon düşmeyen biri neyse.
Bu kıza da yol verme zamanı geldi de geçiyor.
Üzülüyorum onlar kaybediyor beni 😏

Şans mıdır bilmem ama sabahta 2 gündür yazdığım mesaja bildirimlerim kapalıydı kusura bakma görmedim yazmış. Elinden telefon düşmeyen biri neyse.
Bu kıza da yol verme zamanı geldi de geçiyor.
Üzülüyorum onlar kaybediyor beni 😏
Bahane üretmeye hiç gerek yok eğer arkadaşıma söz verdiysem muhakkak bir şekilde gitmeye çalışırım. Söz verdiysem onu yapmak zorunda hissediyorum ve yapıyorum. Böyle bir yapan birine kesinlikle bay bay demek en doğrusu olur
Bahaneleri seviyor arkadaşın. Bence biraz belli et kendisine. Misal bir dahaki sefere bahanelerinide al öyle gel yoksa buluşamayız filan diyip tavrını belli edebilirsin hemen kestirip atma.
Biliyor musun normalde asla içimde tutamam böyle böyle der engeller geçerim şu an oynamak istiyorum.
2 gündür aynı şeyi yapıyor lafla kurtulması olası bile olamaz ☺️
Allah yardımcısı olsun çok yanlış kişiye bulaşmış
Ya 😂 Allah'ım ya tamam nickimin hakkını hakkıyla veriyorum ama hak ediyorlar ne yapayım
Sende haklısın bazen insanlara hakkını vermek gerekiyor
Öyle hocam
Cevap
5Cevap
Hayır ben buluşmam.
2 çok fazla 1 kere gelmezse gelecem deyip bir daha cıks.
Oooo bahaneler, severiz. 😂
Öldürürüm ben onu yarın 🙄
bahane ollduğuna eminsen yüz verme bak nasıl geliyor kendsi
Böyle yalan gördün mü sen
İlk ders vermem gerek sonra
Şahsen Hayır ben buluşmam yani
Yalanlara bak bide utanmaz tam
Kurgu çok kötü demi
Gülüyorum sabahtandir.
İnce laf sokmalarıma hastayım
Meslek edindim bunu 😅
Birazdan eline bakayım çok mu kötü olmuş diye sorcam 😅
Yarında ziyaretine geleyim diye yazacağım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?