2 gün üst üste buluşmak için saat ayarladığınız arkadaşınız sürekli bahane üretip gelmese bidaha o kişiyle buluşur musunuz?

.
.

Şans mıdır bilmem ama sabahta 2 gündür yazdığım mesaja bildirimlerim kapalıydı kusura bakma görmedim yazmış. Elinden telefon düşmeyen biri neyse.

Bu kıza da yol verme zamanı geldi de geçiyor.

Üzülüyorum onlar kaybediyor beni 😏

2 gün üst üste buluşmak için saat ayarladığınız arkadaşınız sürekli bahane üretip gelmese bidaha o kişiyle buluşur musunuz?
Cevapla