Binadaki tüm komsularla görüşüyor musunuz?

Ben görüşmüyorum ilk oturduğumuzdan beri surat savat yapiyorlar biz ne kadar selam versek güler yüzlü davransakda ( kız başımıza ayrı evde yaşıyoruz diye bu tepkiler, eve bir kere bile erkek getirmedik kız arkadaşımda bende ama boyleler çok suratsız 😏) evi otel gibi kullanıyoruz bizde zaten onlarla gün yapacak değiliz artık iyi günler vs diyip geçiyoruz karsilastikca , 7 komşu var binada biz sadece 3 uyle muhattabiz çünkü sadece onlar Güler yüzlü iyi davranıyorlar ☺️sizce yaptığımız yanlış mı
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç muhattap olmamaya karar verdik😂🤭
Binadaki tüm komsularla görüşüyor musunuz?
Cevapla