Çöpün kenarına Allah yazan tablo koymuşlar annemde alıp getirmiş sizce doğru mu yapmış?

Çöpün yanına bizdede benzeri olan Allah, Bismillah ve kelimei tevhit bulunan tabloyu çöpün kenarına koymuşlar anneminde gönlü razı gelmemiş alıp eve getirmiş acaba taşıyamadılarda oraya koydular daha sonra alacaklardı falan diye düşündüm ama kocaman yer varken çöpün yanına koymamışlardır öyleyse ve haram olur mu tablo

Güncellemeler
+1 yıl
Koyan kişiye çok kızmayın belki hastadır ya da unutkandır olabilir günahını almayalım belki alınsın diye yanına konulmuştur ama çöpün kenarı çok doğru bir yer değil bence sizin fikirlerinizidr almak isterim. (sorum bu tabloyu asmamız haram olur mu?)
Çöpün kenarına Allah yazan tablo koymuşlar annemde alıp getirmiş sizce doğru mu yapmış?
Cevapla