Yanınızda biri hapşırınca "çok yaşa" diyor musunuz?

Buraya bir söz de bırakayım :)

"Hapşırdığımda; çok yaşa yerine benimle yaşa deseydi keşke.. Ben de "sen de gör" değil de,"emrin olur"deseydim sessizce."

Yanınızda biri hapşırınca çok yaşa diyor musunuz?
Yanınızda biri hapşırınca "çok yaşa" diyor musunuz?
Cevapla