Buraya bir söz de bırakayım :)
"Hapşırdığımda; çok yaşa yerine benimle yaşa deseydi keşke.. Ben de "sen de gör" değil de,"emrin olur"deseydim sessizce."

Buraya bir söz de bırakayım :)
"Hapşırdığımda; çok yaşa yerine benimle yaşa deseydi keşke.. Ben de "sen de gör" değil de,"emrin olur"deseydim sessizce."

#selamgençlik 🍀🍀
⭐Sevmediklerimi akışına bırakırım. Sevdiğim bir kaç kişiyle de onlarla aramdaki diyaloğa göre şekillenir. Çok yaşa dedim diyelim, sevdiceğim belki meşgul, belki kafasında bi dünya mesele var, belki de o an cilveleşme modunda değil. Bunu sorun edip de aramızı bozdurmam.⭐😃😃😃😃
#tubasueda 🍀🍀
Cevap
0Cevap
Demiyorum çünkü çok yaşanmalarını istemiyorum malum ülkemizin nüfusunu kontrol altında tutmalıyız şu mülteciler iyice arttırdı zaten kaynaklarımız tükeniyor
Deriz de gerek yok bence
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?