Ben 18 yaşındayım bir tane ablam bir tane kız kardeşim var ablam 21 yaşında , kız kardeşim 14 yaşında
Kız kardesim bana arada sırada dayak atıyo gücüm yetmiyo benden daha cüsseli canım gerçekten çok yanıyo ağlıyom bende acıdan
Ben 18 yaşındayım bir tane ablam bir tane kız kardeşim var ablam 21 yaşında , kız kardeşim 14 yaşında
Kız kardesim bana arada sırada dayak atıyo gücüm yetmiyo benden daha cüsseli canım gerçekten çok yanıyo ağlıyom bende acıdan
Merhaba.
Karşılık vermemekle aslında doğru olanı yapıyorsunuz fakat ailenizden biriyle bu konuyu paylaşırsanız gereken ne ise o yapılır, diğer türlü maalesef böyle bir süre devam edebilir.
Karşılık vermemek neden doğru tam anlamadım
Ha veremiyom zaten korkak sessiz sakin biriyim gücüm yetmiyo zaten geçen gün 7 yaş küçük bi kız üzerime yürüdü özür diledim korkumdan halbuki ben haklıyım yani
Annem babam ablam çok uğraştı ama yok arsız kardeşim hak ediyormuşum dayak yemeyi
Karşılık verseniz bu sefer ortam daha çok gerilecek ve içinden çıkılmaz bir hale gelecek durum bundan dolayı yani kaosa zemin hazırlamak olur bu, diğer türlü yapıcı yaklaşarak sorunu çözüme ulaştırmaya çalışmak daha akıllıca bir iş yaşını belirtmişsiniz o halde bu dönemde öyle olması normal ama baktınız ki devam ediyor siz de sert tepki göstererek cesaretini kırarsınız onun.
Ya güzel laftan anlamiyoki her şeyi denedik olmadı o yuzden dayak yeyip ağlayıp oturuyom sonra ne yapayım böyle devam eder bu dayak yemekten kurtulamam şu an
Canım aşırı derece çok yanıyo acıdan bağırarak ağlıyom sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo
O zaman siz sert tepki göstererek, ona bir ders vermelisiniz.
Bunun için gerekirse aile içi iletişim, adlı videolarını izleyerek bilgi sahibi olabilirsiniz.
Ya bizim aile ici iletişimimiz iyi hatta çok iyi ama kız kardeşimde sıkıntı var biraz
Akillanmıyo bende dayak yeyip oturuyom en mantıklısı bu değilmi hicbir çare kalmayınca
Ki o canavar ben ürkek bi tavşanım çok dövmesin diye yalvariyom bazen
Cevap
19Cevap
Sanmıyorum, benimki gelip koluma vurunca saçını çekiyorum hemen... abi yüreği tabii vurmaya kıyamıyorum 🥰
Peki iki tane kızın var küçük kizin büyük kızını dövüyo ne yaparsın
ayrı tutarım
Aynı evde nasıl olcak
odaları falan
Ne faydası olcak ki 17 ve 14 yaşındalar
aynı odada kalınca sıkıntılar oluyor
Farklı odadalar yine dövüyo ablasını
niye gelip durduk yere mi saldırıyor yahu? psikiyatriste götürün o zaman.
Yok hatası olunca dövüyo ablasını
sen de ona vur. ya da babana söyle haddini bildirsin. bildirebiliyosan da sen bildir
Yok korkak biri olduğum için vuramiyom bi kaç kez denedim olmadi sadece daha çok canım yandı annem babam ablam denedi bi çok yolu ama arsız işte anlamiyo hak ediyormuşum dayak yemeyi öyle diyo sessiz sakin biriyim hak edecek bisey yapmiyom
Tam tersi ben işte korkak bi tavşan oluyom daha kötü dövmesin diye susuyorum canım aşırı derecede çok yanıyo acıdan bağırarak ağlıyom sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo
Maşallah o ne öyle daha 14 yaşında seni dövüyor 🤣
Benden güçlü ve ben çok güçsüzüm sessiz sakin korkak biriyim geçen gün mesela 7 yaş küçük bi kız üzerime yürüdü özür diledim korkumdan halbuki ben haklıyım yani
Bu arada komik değil canım aşırı derecede çok yanıyo acıdan bağırarak ağlıyom sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo
Yok yedi yaş küçük kızdan kız 11 yaşında
Korkak sessiz sakin biri olduğum için olur yani ne yapayım kendimi bildim bileli korkak sessiz sakin biriyim küçükken oyuncaklarımı arkadaşlarım benden habersiz alırlardı bisey diyemezdim
Yok değişmem ablam çok denedi kendi ortamına soktu beni gözümü açmaya çalıştı cesaretlendirmeye çalıştı ama yok olmuyo yani
Alışırsın içindeki psikopat çıkart üstüne yürü
Korkak biriyim geçen benden 7 yaş küçük kız üzerime yürüdü özür diledim halbuki ben haklıydım
hiç okulda kız kavgasına karışmadın mı ya da izlemedin mi
Yok hiç kavga etmedim kavga çok izledim ama etmedim kavga
nette savunma videoları falan izle saçlarına yapış sıkıca ah neler diyorum ya ama kendini savunman gerek bugün kardeşinden dayak yersin yarın kocandan ya da sevgilinden korkut gözünü iyice cesur ol
Ya yapamıyorum ki biraz korkak biriyim canımda çok aşırı derecede yanıyo dayanamıyorum ağlıyom acıdan
Bak bazen ablama sinirleniyo onu dovemıyo ya gelip beni dövüyo benden çıkarıyo sinirini
cesaretini topla biraz
Yokki biraz olsa geçen mesela benden 7 yaş küçük kız üzerime yürüdü bisey diyemedim korkudan özür diledim halbuki ben haklıyım 😔
abla ne yaşıyorsun sen ya ağzın lafta mı yapamıyor bak ne diyeceğim sen dediğim bir dene kendine güvenin gelecek bence sen cesaretsiz değilsin sadece kendine güvenin yok ve korkuyorsun oysa böyle olduğun için sana böyle yapıyorlar Allahtan başka kimseden korkma kız kardeşin ya da diğerleri kim oluyor ki? dediklerimi düşün sen
Denersem daha kötü canım yanar biliyorum kız kardesimin dayak atmasından kurtulamam şu an
yansın ya ne olacak acı geçer nasıl olsa senin canın yanıyorsa başkasınınki de yanmalı
Yapmaya çalıştım bi kaç kez vurmayı demedim sonuç noldu daha kötü normalde bebekler katılarak ağlar ama ben 18 yaşındayım acıdan katılarak ağlıyom düşün acıdan sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo
böyle giderse ileride çok sorun yaşarsın ama
Ablamda dedi sorun yaşarsın diye kız kardeşim odaya geldi şunu dedi merak etme ben korurum ablamı kimse ablami dövemez kafasını kırarım kim olursa dedi neden böyle diyo peki neden beni dövüyo anlamadim
unutma onun bu cesareti senin korkaklığından dolayı oluşmuş sen ondan daha cesaretli davran başka bir şey diyemem bak şimdilik burada yazıyorsun falan tamam gerçekte duyulursa alay konusu olursun psikolojin bozulur
kardeşin kendini dövsün o zaman
Sınıftaki arkadaşlarım biliyo
Ya çevrende yokmu kız kardeşi daha güçlü olan ya da kız kardeşinden dayak yiyen abla
Mutlaka vardır anne babası ablasını dövmesini engelliyodur
hayır yok kendilerini savunabiliyorlar
Beni dövmeyi tercih eder
tekrar diyorum cesaretini topla kendine gel korkunun üstüne git yapacak başka bir şey yok çünkü en azından dene
Mutlaka vardır başka yerde kendini savunamayan ama anne babası izin vermiyodur vurmasına ya da onların kız kardeşleri saygılıdır
Denedim dedim ya olmadi daha fazla canım yandı
bilmiyorum senin annen baban ne diyor
Onlarda çok uğraştı ama yok
annen baban kardeşine ayar vermeli
Ayar versen de ayarsız kardeşim düzelmez bende anneme ve babama boşa siz canınızı sıkmayın dedim ben dayak yemeye devam ederim yansın canım çok ne yapayım katılarak ağlarım yani
of Allahım ya neden bunu kendine yapıyorsun
Hiç bi çaren kalmayınca ne yapabilirsinki
çareni söylüyorum da sen korkaksın
Aynen korkağım ne yapayım
Keşke kız kardeşim olsaydıda beni evire çevire dövseydi böyle öldüresiye dövseydi halatla boğsaydı
Neden öyle diyorsun
Şaka yapıyorum ya ama kız kardeşim olmasını çok isterdim cidden
Yok bi de ananı s ikseydi bu ne ya
Peki senden güçlü olsaydı dövseydi seni ne yapardın
Bende onu döverdim tabi hayırdır büyüğüne saygılı olacak
Yok senden güçlü gücün yetmiyo elide ağır canın baya bi yanıyo ne yapardın
Niye yetmesin gücümün yettiği kadar döverdim bende, beni dövmesini izleyecek Halim yok
Ona hayvanlaşmadan medeni insan gibi tartışmasını söyle
Yok ben değil arkadaşım öyle kız kardeşinden dayak yiyor
Kızkardeş ten dayak yemek mi en son ben saçlarından tutup yerde sürüklemiştir bana vurmaya kalktığındaଘ😎ଓ
Sen güçlüsün ve cesaretlisindir ben korkak ve pısırık biriyim gücümde yetmiyo geçen gün 7 yaş küçük bi kız üzerime yürüdü özür diledim korkumdan halbuki ben haklıydım
ben yemiştim kız arkadaşımla seks yaparken yakalanınca
niye dovuyor qbxoavwhjxfwv çok garip gerçekten ablan dovsun kardesini
Dövse ne fark eder dövdü de bi kaç kez ama arsız kardeşim annem ve babamda çok uğraştı ama yok bak noluyo biliyormusun ablama bazen sinir oluyo onu dovemıyo ya gelip beni dövüyo sınırını benden çıkarıyo
tovbe yarabbim çok komik ama baban dovsun bi aklı gelir basina
Ablam bi kaç kez dövdü annemde dövdü ama yok akillanmıyo arsız o yuzden dayak yemekten başka çaren kalmıyo
Akıl hastanesine kapatmakla tehdit edin ☺👍🏻
Yok zehir gibi kafası yer mi
o zaman gerçeğini yapın kapatin
Rapor gerekli bilmiyonmu
al rapor
psikoloğa götürün ilaç falan versin
Akıl sağlığı yerinde psikolog ne yapsın
o zaman niye dovuyor ya yerindeyse niye soru atiyon
Kız kardeşim yok :D
Peki iki tane kızın var küçük kizin büyük kızını dövüyo ne yaparsın
Kareteye başla
Korkak bi kız bu sporu yapamaz ki ben korkma biriyim
Beni erkek kardeşim bile dövemez döverim hiç
Peki iki tane kızın var küçük olan kızın büyük kızını dövüyo ağlatıyo onu ne yapardın
Yani bilmiyorum değişik bir durum kızardım veya büyük kızı 1 haftalığına farkii yere salardim
Ne fayda etcekki bisey olmadı mesela ki büyük kızın 17 yaşında küçük kizin 14 yaşında bu yaşta bile bazen dayak atıyo ablasına büyük kızının canı aşırı derecede çok yanıyo ve ağlıyo acıdan
Büyük kız 1 hafta 2 hafta farklı biryerde kalsın meslena büyükannesi gil de
Küçük olan kiyemt bilir belji
Fayda etmedi ne olcak peki
Piskolog
Ablası gerektiği zaman koruyo kolluyo seviyoda ama hatası falan olunca dövüyo ablasını
Yani bilmiyorum kardeşler arasında hep vardır ama bu durum süreli tekrar ediyorsa benve bir pedegog veya piskolog lazım ya
Ya hatası olunca falan dövüyo ablasını ve diyoki o benim ablam döverim da severimde sadece ben döverim ben canını yakarım kimse yakamaz diyo
Yani yanlış bir şey neticesinde ne olursa olsun
Söyle evde ve kızların arasında kaos yok sadece hatası olunca dövüyo ablasını psikologa da diyo işte o benim ablam ben döverim kimse dövemez gerektiğinde ablamı koruyom kolluyom diyo
Yani tamam da bu savunma değil k8
Psikologda çözüm olmadı büyük kızında artık bunu sorun etmiyo sizede sorun yok anne baba diyo
Var ama sorun o kız hayatı boyunca bu soru. İle yaşamak zorunda kalacak
Nasıl anlamadım
Yani büyük kız ilerde hep zayıf kalcak çaresizliğe alışacak savaşmayacak yani
Hangi soru
Anlamadım
Ama mizacı öyle büyük kızının ne yapıcaksın ki
Sorun demek istedim
Büyük kızın kız kardeşinden dayak yiyo ama bazen senle tartisiyo hani anneye nazlanırsın ya nail karşılarsın bu durumu
Anne değilim ben pek anlamam
Değilsin biliyorum vururmusun kızına ya da kız kardeşinden dayak yiyorsun bana saygısızlık etme dermisin
Şiddet çözüm degil ben biraz uzanan yardımı almayı tercih ederim
tamam anlıyorum ama bazen büyük kızınla tartışıyorsun sana naz yapiyo kız kardeşine yapamıyo dayak yiyor ya
Onların sornu bu bence senilk verya benlik değil
Anlamadım
Yani kız kardeş ile olan ilişki anne ile olan ilişkiden farklıdır
Yani sen anlayışla karşılarsın ama kız kardeşi dövebilir anlayışlı olmaz senin gibi
Tabii
Yani sende vurmazsın kızına bana neden saygısızlık yapıyorsun diye
Evet şiddet çözüm olmaz ya
Ama kız kardeşi dövüyo tabi sen dövmüyorsun annesin diye
Ona da elimden geleni yaparım
Sana bisey anlatsam musaitmisin
Özelden mi
Burdan da olur özelden de sen söyle
Çok özel se burada olmaz
Biraz özel
Eklen
Ama anlayışlı birimisin dinler misin sonuna kadar uzun cunki musaitmisin
Dinerim sorun yok
Emin mısın çünkü bi çok kişi bana laf söyleyip küfredip yazmayı bıraktı da
Yani ben dar görüşlü biri değilim dinerim
Takıp attım
TM m
Kardeşten dayak yenir mi yaa... Vur ağzına 2 tane
var mı cevrende böyle biri ya da duyduğun
Ama vardır herhalde
psikolojik baskı kur
Korkak sessiz sakin biriyim bide etkilenmez çok fena
Ya 16 yaşındaki ve 11 yaşındaki dövmüyo beni bi 14 yaşındaki kardeşim dövüyo hak ediyormuşum öyle diye 16 yaşındaki kardeşimi dovemıyo bazen sinir oluyo ona gelip beni dövüyo
16 yaşındaki kız kardeşim bi kaç kez dövdü neden ablanı dövüyon diye ama faydası olmadı arsız kardeşim cunki
hala dayak yiyor musun
Bana gönder onları sen
Işe yaramaz ki
Bana yarar
Yemiyorum
Cevrende şahit oldunmu peki
Peki senin iki tane kızın var küçük kizin büyük kızını dövüyo büyük kızının canı aşırı derecede çok yanıyo ve ağlıyo acıdan ne yapardın
Nasıl bi terbiye
Nasıl yani
Ablam o benim döverim ama kimseye dovdurmem diyo
Ben 🙋🏼♂️
Boş yapma lütfen
Tabire bak.. bu yüzden dayak yersin işte. Gundi.
La ben yemiyom soruyom benim kız kardeşim yok
Laa bende kardeşimden dayak yedim diye yazdım gundi
Ne bileyim gundi boş yaptın sandım
Ben boş yapmam.. 😏
Bırozan
Anlamadım
Borozan gibi aglamısın dır
Ne yapayım canım çok yanıyo tun hücrelerimde hissediyom acıyı
Acıların kadını
annene soyle
Annem bi çok yol denedi ama arsız işte dinlemiyo neymiş hak ediyormuşum halbuki sessiz sakin biriyim
Anlamadığım sadece beni dövüyo 16 ve 11 yaşındaki kardeşlerime vurmuyo sadece bana vuruyo
Annem babam çok uyardı hatta bi kaç kez dövdüler 16 yaşındaki kız kardeşim de dövdü ama yok akillanmıyo tatlı dille konuşarak da çok uğraştık yok
E ne yapayım bi çözüm kalmayınca razı oluyom dayağımı yiyip ağlıyom
Neden dövüyor ki seni
Hak ediyormuşum o yuzden miş hak edecek bisey yapmiyomki sessiz sakin biriyim bak mesela bazen ablama bazen sinir oluyo onu dovemıyo ya gelip beni dövüyo sınırını benden çıkarıyo canım gerçekten çok yanıyo
Çevremdeki bi çok kişi verdi tavsiye ama olmadı
Neden seni dövüyor ki
Hak ediyon çünkü diyo anlamadım neyi hak ediyom halbuki çok sakin ve sevecen bi kızım anlamadım mesela ablama bazen sinirleniyo gelip beni dövüyo ablamı dovemiyo
Polise git
Polis ne yapacak ki
Uzaklaşmak
Nereye gitcenmi evdeyim uniyi yaşadığım yerde okuyom
şu an geçti artık ikinci dönem
Ablana söyle
Ablam zaten evde biliyo durumu
iyi olmuş
Neden iyi olmuş diyorsun
öyle bir anlatmışsın ki memnunsun halinden
Afiyet olsun
Komik değil canım aşırı derecede çok yanıyo
Niye hiç yokmu kız kardeşinden dayak yiyen abla tek ben miyim dünyada
Her yüz evden 2 3 tanesinde vardır o yuzden denk gelmemişsin
Ki vardır da anne babası dayak atmasına izin vermiyodur ablasına
Evet diyorum niye yalan soylıyım ki
Hak ediyormuşum o yuzden miş bak ablama bazen sinirleniyo onu dovemıyo ya gelip beni dövüyo sınırını benden çıkarıyo
Yok korkak biriyim hiç kavga etmedim geçen gün benden 7 yaş küçük kız üzerime yürüdü korkudan özür diledim halbuki o hatalı yani 😔
Mazoşistlik mi diyorsun yok mazoşist değilim psikologa gittim yok dedi sadece korkak biriyim
Yok güçsüzüm bide o yuzden vede yapım öyle psikoljik bi durum değil sessiz sakin biriyim
vay bîtch
Canımı çok kötü yakıyo
kıyamam bende onu döveyim sende bana ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?