Bu krizde ailesine Iphone aldiran Z kusagindan ne kadar ümitlisiniz?

Aksam üzeri marmarayda 4 tane liseli kiz yanimda konusuyordu. Orta gelir grubunun bile altinda olduklari cok belliydi. Ağızlarındaki tek muhabbet: tiktok.

- Babam bana degil ablama alir iphone once. Zaten dershaneye yazdirdi onu baya harcama yapti.

- Dershaneye yazdircagina iphone alsaydi.

- Alir ya ileride. Annemde iphone 11 var ama bana vermiyor.

- Annen bir tane android alsin iPhone'u sana versin

- Yok vermez. Tiktok videosu atiyor zaten onunla (gülüşmeler)

Ve bu kizlar bagcilar minibüsünün nerden kalktigini konusarak marmaraydan indiler.

Genelleme yapmiyorum ama Z kusagi sadece oy deposu mu? Fazlasini bekleyen var mi?

Bu krizde ailesine Iphone aldiran Z kusagindan ne kadar ümitlisiniz?
Cevapla