Kendimi kız gibi hissediyorum. Zaten tarzimdan anlayabilirsiniz. Küçüklüğümden beri kız gibi hissediyorum kendimi. Giyimim ve tarzım bu şekilde. Anlayışınız için teşekkür ederim.
Kızlara soruyorum. Trans bir bireyim. Reelde arkadaşınız olsam nasıl karsilarsiniz?
Kız gibi hissetmene saygı duyarım. Ama mesela çoğu trans bireyler kadın gibi hissediyorum diyorlar tamam sorun yok ama cıvık cıvık hareketler yapıyorlar onlara saygı duyamıyorum çünkü biz kadınlar o kadar basit değiliz bence onlar kendini daha çok o**u hissediyor neyse :/
3
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aaa kesinlikle öyle bir yapım yok. Kendi halindeyim. Güzel düşünceniz için çok teşekkür ederim.
Umarım ama maalesef Türkiye sartlari bunu yanlış yorumluyor. 5 yıl Amsterdam'da yaşadım kimse beni rencide edici tavır hareket göstermedi. Napiyim gündüzleri eve kapaniyorum. Akşam dolaşıyorum. Hava alıyorum. Tekrardan teşekkürler ❣️
Kendini erkek hisseden kiz arkadaşım var. Arkadaş olunmayacak bir şey yok. Kimsenin tercihi hayatiyla ilgilenmiyorum anlaşıyorsak kafa uyuyorsa gerisi bir hiç.
Çok sevdiğim bir replikti yazdığım, buraya uzun versiyonunu iliştiriyorum. “Bu dünya senden olmayanlarla hoştur. Onların sana verdiği ilimlerle, kıymetlerle, gönüllerle hoştur. Sadece senin gibiler değil, senden olmayanda çok yaşasın ki, sen de yaşa. Hele bir de onun gözüyle gör şu fani dünyayı. Herkes beyaz olsa, o zaman beyazı fark edemizsin ki. Değil mi? Ve yahut da siyah. Beyaz en güzel siyahta belli eder kendini. Beni ben yapan yegane şey, benden olmayandır. O yoksa, sende yoksun. Ne anlamın kalır ne rengin belli olur ne de tadın.”