Alınmakta haksız mıyım? Yoksa ben mi duygusal düşünüyorum?

Kınam oldu. Kaynanam kına günü gelip gelin odasında bile beni görmedi foto çekilmedi etmedi yani. Kızım nasılsın felan hiç bir şey yoktu. Bir tek kına yakarken geldi çeyreği bıraktı gitti. Sarılmadı bile yahu.
Alınmakta haksız mıyım? Yoksa ben mi duygusal düşünüyorum?
Cevapla