Insanlar mı fazla duygusal yoksa ben mi çok ruhsuzum?

Arkadaşlar site içinde olsun normal arkadaş çevremde olsun biri aşk hayatını (ne kadar sevdiğini, ne kadar üzüldüğünü falan) anlatınca gram umursamam ve hiçbir zaman bir anlam veremiyorum bir insan niye başka birisinin gidişine üzülür.
Hayatımda onemli birşey olunca heyecanlanmıyorum artık ne olursa olsun ne mutlu oluyorum ne sinirli ne üzgün ne de kızgın niye böyle herşeyi normal karşılıyorum ve çevreme baktığım zaman bu sakinligimin normal olmadığını da goruyoruyorum niye böyle oluyorum.
Uzun oldu biraz kusura bakmayın.
Insanlar mı fazla duygusal yoksa ben mi çok ruhsuzum?
Cevapla