Ben iyiyim şükür oturuyorum yağmur yağacak yaşadığım şehirde
Gelsin görüşler kankisler 😂
Ben iyiyim şükür oturuyorum yağmur yağacak yaşadığım şehirde
Gelsin görüşler kankisler 😂
A. s iyilik valla ne olsun her zaman olduğu gibi bir hayat koşusturması bir yaşam ve ayakta kalma mücadelesi ile yuvarlanıp gidiyoruz..
Şu köftehor dünya da
Fırsat buldukça KS'ye takılmaca . günler böyle göz açıp kapayıncaya kadar gelip geçiyor..
Bizim burada yağdi size gönderdim yağsın site selam soylemiştim söyledim sana bulutlar 😂
He aldım kanka selamını yağıyor 😂
Tamam söyle sel yapmasınlar adamakıllı yagsinlar iyi keyifler skasjkakaksk
Cevap
9Cevap
Merhaba.
Teşekkür ederim iyiyim siz, nasılsınız?
İyiyim
çaresizce hayatımın her geçen gün daha da kötüye gitmesini izliyorum
Hava yurt genelinde soğuk olacakmış herkes dikkat etsin.
Aleyküm selam, şükür sen?
Şükür
Her damlada beni düşün
Ne alaka
Saol teşekkür ederim düşüneceğim bir kişi var
Sen değilsin amma 😂 benim düşündüğüm @34derbeder34♥️
Sen değilsin ama benim düşündüğüm @34derbeder34 adam ♥️
Eyüp yanlıs iki kere yazmışım 😂
Eyyo olacak
Evet canım var ♥️ çok seviyorum
😂😂😂 hadi bu kadar laf cambazlığı yeterli
Uyumadan önce burdayım
Cumadan geldik oturuyorum dışarı çıkıcam
tarikata giriş yapıyo sanki s. a demiş bide 😂😂
As baco
🥰
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?