Ben evliyim burada takılmak istemiyorum. Bana akıl verir misiniz?

Arkadaşlar evliyim burada takılmak istemiyorum fakat bazı psikolojik sorunlarim var ve burada takılırken onları düşünmüyorum kafam dağılıyor yani. Bu kaçıncı hesabım bilmiyorum kapattigim an sorunlarımla baş başa kalıyorum boşluğa düşüyorum. Ama kullanınca da eşimin haberi olmadığı için vicdan azabı çekiyorum. Çünkü birileriyle muhabbet ettgim oluyo (kesinlikle cinsel muhabbetlere girmem ) tanıdığım iyi arkadaşlar var burada. Bulunduğum şehirde hiç arkadaşım yok... Neyse uzun lafın kısası ben napicam?
Ben evliyim burada takılmak istemiyorum. Bana akıl verir misiniz?
Cevapla