
İstanbul Nişantaşı bölgesinde bir mağazanın ilanı dikkat çekti. Türkçe bilen eleman aranıyor. Görenler şaşkınlıklarını gizleyemedi. Ülkemizde kendimizi turist gibi hissediyoruz yorumları yapıldı. Sizin bu konu hakkında düşünceleriniz neler?

İstanbul Nişantaşı bölgesinde bir mağazanın ilanı dikkat çekti. Türkçe bilen eleman aranıyor. Görenler şaşkınlıklarını gizleyemedi. Ülkemizde kendimizi turist gibi hissediyoruz yorumları yapıldı. Sizin bu konu hakkında düşünceleriniz neler?
Mevcut iktidarın gerek millete çektirdiği ızdırapla, gerekse de elin araplarını-yabancılarını kucaklamasıyla gidişat gösteriyor ki zamanla hepimiz geberip, yok olup gideceğiz.
Türklerin yerini de artık İngiltere ve ABD örneğinde olduğu gibi; Karma Topluluklar alacak...
Cevap
3Cevap
Bende biyerde dolastigimda magaza calisanlari ingilizce sesleniyorlar
Türkçe bilmiyorum o yüzden sorun yok
geldik bile günaydın kankam
her şey olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?