Arabama geçirdiler mutsuzum ne kadar tutar bu?

Arabama geçirdiler mutsuzum ne kadar tutar bu?

Kapımda titriyo yaşlı amca beni görmedi direk arabaya gecirdi hastane garajında :/ önce tutanak tutalım dedim beklettik sonra hasar kaudi olur diye vazgectim amcadada 500 lira vardı aldım adam da yaşlı ameliyat olucam diyo zaten durumu da yok gibi pek beklettim baya tutanak yuttuk sonra vazgeçtim bilmiyorum iyi mibyaptim kötü mü 🙄

Arabama geçirdiler mutsuzum ne kadar tutar bu?
Cevapla