Babaannemin sözü : Beni kendine ekleştirme (sinirlendiğinde kullanırdı)
Anneannemin sözü : Her şey bitti leğene kapak kaldı (gereksiz işlerde kullanırdı)
Babaannemin sözü : Beni kendine ekleştirme (sinirlendiğinde kullanırdı)
Anneannemin sözü : Her şey bitti leğene kapak kaldı (gereksiz işlerde kullanırdı)
Dedem benim filozof gibi adamdır dedem dediğime bakmayın vizyon sahibi ütüsüz kıyafet giymeyen belinden tabancasını ayırmayan bi İstanbul beyefendisidir kendisi. İtiraf etmeliyim ki babamdan bile daha ileri görüşlü en son şey demişti;
😉Doğduğun yere değil doYduğun yere bakacaksın!
Günaydın hayırlı sabahlar güzelmiş. Ananem bir ley verirken "meh" der bazen de "nah" "nah" kelimesine çok gülerdim çocukken🙂
Babamında hoşuna gittiği bir şey yaptığım da, kızdığın da, severken je; "hayvan oğlu hayvan" diye sevmesi garip geliyordu küçükken, şimdi ben çocuklara "eşşoğlu eşek" diye kozıyorum arada. Babennem çok kızarsa "gulluk" dediğini duydum birisine. Dedem efsaneydi rahmetli. "Goruğan dırıhlıyım[mezarına sümkürük atayım]", "toprah başığan düz gele","ağzına felan edim" gibi çok edepli küfürleri vardı.
Biraz şey ama aklıma geldi. Vakti zamanında Tansu çiller Erzurum mitingi yaparken, orafan birisi arzuyla bağırır "senin ben porttıgiğn yerim[kletaryus demek🙈]" Tansu Çiller bu lafı duyar, Erzurum il başkanına sorar "pırttık ne demek?" Adam kızarır bozarır ama mecbur yalan söyler. "Efendim pırttık Erzurum'da yürek demek" der. Tansı çiller kalabalığa döner ve bağırır; "bacınızın pırttığı hepinize feda olsun.😂😂 Olay ne kadar gerçek bilmiyorum ama çok anlatılır, gerçi Tansu hanımın böyle şeyleri çoktu ama fıkra gibi.😊
Meh niye babaannem de derdi
Evet haklısın
Babam derdi oğlum akıllı ol. Bağğ oğlum. Sektereni diken patron kendi çayını kendi alırmış. Hİç unutmam.
Oooo bu sağlamdı. O zaman napıyoruz sekreteri...
en güzeli
Benimkiler bira zküfürlü babamannem: iki elinle bi ski doğrultamadın ahshhsh
Yuh 😂
Nerelisin
Bende de küfürlü var ama söylemeyeyim 🤣
Tekirdağ
İçimden diyorum ki neleri doğrultum babaanne senin haberin yok falan 😂😂😂
@saskin
Neymiş o
@Karçiçeklerim sırası gelince aklıma geliyor yok şimdi 🤭
Hmm. Aklına gelmemesi iyi 😊👍
Benim bikaç sevgilimden haberi oldu. Beraber olduğumu da tahmin ediyo galiba. Şey diyo arada beni ima ederek açılmış deliğe herkes kor ajshshhs
Çok fenaaa 🤪
Babaannem diyo. Sklecek g. t yrağa yakın gidermiş. Skm hıyar diyene tuzla koşarsın falan birçok şey diyo 😂 😂
Babaannen üstadmış 🤣
Evet 9 tane çocuk yapmış. 2 tane koca eskimiş. Arada babaanne taktik ver diyorum. Naptın kaldıramadın mı diyo 😂 😂 😂
@gizlikız bana ulaşırmisin 😉
Gizli
Teşekkür ederim 😍
Rica ederim
Günaydın bu arada
Günaydın 🥰
Tünaydın ikinize de 🥰
Cevap
3Cevap
Benim yok şu an
Çocukken rahmetli anneannem “kutik kutik” diye severdi bizi.4 dil bilirdi. Bir gün sordum ne demek diye, bana köpek dedi 😂😂😂
Sonradan ögrendim zazaca diye bir dilmiş.
Rumca zazaca kurtce ve turkceyi konusuyordu.
Harika. Benim babaannem de boşnakça bilirdi.
Ne guzel dimi 💕
Kesinlikle
Rahmetlii babaannem herkesin hıyari kendi elinde ister oyar yer ister soyar yer derdi. Keyfim ne isterse onu yapıyorum yani kısacası.
Hahaha çok iyi yaaa
kitabı tersten okumuş. babamın sözüdür. gönlünün, aklının almadığı insana kullanırdı ve kime dediyse, bi defosu çıktı hep... yanılmazdı.
İnsanları okumayı biliyor demek
Annem kızınca gunek der , kîzakeri der gejo der kero der hjsjhahahagag
🥰
Aklı kıt olan ne öpmeyi becerir ne öptürmeyi derdi dedem kbbbv
Bu da iyiymiş
Annem sey derdi el elin isini islik cekerek yapar:)))
Bu bilinen bi söz ama olsun..
🙄🤔
Her boyayı boyadın fıstık yeşili mi kaldı? 😅😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?