Doktorların silah taşıması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben böyle bir şeyi bilmiyordum ama öğrendim ki doktorlara silah veriyorlarmış. Ben doğru bir karar bulmuyorum çünkü bence o silahı onlar ya hiç kullanmayacaklar ya da kırk yılda bir kullanacaklar bundan ötürü süsten farkı yok. Polisler gibi sürekli kullanmayacaklar. Hem geçen sene bu zamanlar Mersin'de bir doktor meslektaşını silahla vurarak öldürmüştü. Aralarında ne sorun vardı bilmiyorum ama doktorlara silah verilmeseydi belki de böyle bir ölüm olayı olmayacaktı. Sizler doktorlara silah verilmesine ne diyorsunuz?

Doktorların silah taşıması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Doktorların silah taşıması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla