Arkadaş grubundaki bazıları neden herkesi dahil ederek sürekli gömmeye çalışır?

biz çok akıllı insanlar değiliz bişey başaramayız, ya da biz güzel değiliz bize kimse bakmaz gibi. kendi adlarına konuşmaları gerekmez mi.

Arkadaş grubundaki bazıları neden herkesi dahil ederek sürekli gömmeye çalışır?
Cevapla