Herkesle hemen arkadaş olan herkese aynı cıvıklıkta davranan insanlar sizce de çok itici değil mi?

bir bakıyorum herkes herkesle ne kadar kolay kaynaşıyo önüne gelen önüne gelene yavşıyo falan. insan öyle özel hissedemez ki. neden o kadar basitlik yapıyorsunuz bana çok itici geliyo. teki buraya yazıyo o da cevap yazıyo hadi özele geçelim canıma getiriyo işi kız da tamam diyo ve bunu en az 100 kişiye yapıyo kız da 100 kişiye evet diyo bu nedir arkadaş. bunu yapanlar çevremizde de var illaki bunu bilmek üzücü. Herkesle arkadaş olanla ben arkadaş olmam sizin fikriniz nedir bu konuda.
Herkesle hemen arkadaş olan herkese aynı cıvıklıkta davranan insanlar sizce de çok itici değil mi?
Cevapla