İlkokul da hiç öğretmeni tarafından dövülen ya da öğretmeni tarafından dayak yiyen var mı?

Ben hatırlıyorum Benim ilkokul 1. Sınıfta erkek yaşlı bir sınıf öğretmenim vardı o zaman 60 yaşlarındaydı hep beni dövüyordu hatta hatırlıyorum okulun ilk haftası okulun 3. Günü herkese sırayla okuma metni okutuyordu masal kitabından neyse sıra bana geldi okuyamadım çünkü yeni okuma yazma öğreniyorum sonra baktım okuyamayınca sınıfta herkesin içinde beni dövdü bana kaç tokat attı eşşek dedi bana bağırıp beni sadece o gün değil 1. sınıf bitene kadar bu öğretmen hep dövdü sonra en sonunda dayanamadım artık babama söyledim 1. sınıfın 2. döneminin başlarında sonra babam okula geldi o öğretmenle kavga etti hatta babam o öğretmeni dövdü orada onu sonra babam o öğretmeni okul idaresine şikayet etti sonra sınıfımı değiştirdiler. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi?

İlkokul da hiç öğretmeni tarafından dövülen ya da öğretmeni tarafından dayak yiyen var mı?
Cevapla