Okullarda dayak gerçekten kalktı mı? Siz hiç okulda öğretmenden tokat yediniz mi?

Artık kimse kimsenin çocuğuna vuramaz diyorlar eskiden çok varmış ama hala var bence bundan bi 4 sene önce lise 4teyken matematik hocamız vardı kadın gençti 25 falan vardı o yaşta genç olmasına rağmen çok sinirliydi sürekli çabuk kızardı hani yaşlı olsa anlarım da neyse işte dersteyken telefonla müzik açmıştım gizlice arkada dinliyordum sonra farketti bu geldi bağırdı çağırdı telefonu ver dedi müdüre gideceksin hocam veremem dedim yalvardım direttim vermemek için sonra hakaret falan etti sonra birden tokat attı herkesin önünde iki tane tokat yedim sinirden ağlamaya başladığımı hatırlıyorum bizimkilere söyledim ama yok öğretmenin senin o tabi ki haklı biz de az zamanında yemedik falan dediklerini hatırlıyorum benim çocuğumun başina gelse bırakmazdım bakanlığa bile şikayet ederdim
Okullarda dayak gerçekten kalktı mı? Siz hiç okulda öğretmenden tokat yediniz mi?
Cevapla