Kıza mesaj atmıştım ben whatsapptan gitmiş annesine mesajları atmış anneside benim annemi aramış yok ben bu kızın yaptığını yanlış buluyorum şimdi bana niye söylemiyor peki gidiyor ailesine anlatıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Bundan sonra bende herkesin özelini gidecem jandarmaya anlaticam tamam
Konu burada mükkemmelik değil. İsrarla yazan rahatsız eden karakolluk olmaya mahkumdur. Normal bi konuşmadan kimse karakolluk olmaz. Benim yazdigimi yariya kadar okumayin.
Kardeşim bir tane kızda şimdi beni 2-3 senedir her dışarıya çıktığımda nereye gidersem gideyim sürekli sürekli takip ediyor bunun sonuda karakolluk ama ben gidip şimdi karakola anlatsam doğru bişey yapmış olur muyum sence?
Yav kardeşim kurban olurum sana bak o kadar insan gidiyor mesajda hep sapık şeyler konuşuyorlar bişey olmiyor ben ilk defa bişey söyledim diye beni aileye mi katicakti şimdi Kurban olim sana yaa
Evet sevgili gibiydik ama sadece sanaldan oyleydik reelde konuşamadik buda bana en son dediki biz senle hiç konuşamadık mesaj atma bana ailene anlatırım aynı böyle dedi bana sapık bişey söylemedim ona o zaman yani sonra işte aradan 1 sene geçti biraz böyle konuyu cinselliğe getirmeye çalıştım gitmiş ailesine anlatmış mesajları
Bak demek ki istemiyor önce sana istemiyorum rahatsız oldum dese sende kusura bakma desen sorun çözülür bidaha yapmazsan tabii ben inatla sapiklik yapanlardan bahsediyorum. Demek ki dengin değil
Evet uyarması gerekirdi ha israrla bilirsin var sapikca fotolar mesajlar atan onları sikayet etmekte haklılar. Ama normal bir sekilde soyleyip hayırdan sonra ozrunu dilesen sorun kalmazdı. boş ver demek ki uyumlu değilsiniz
Yav aynı şey assinda bak bu kız bir arada bana telefonda yakışıklı dedi tamam mı sonra ben bunu Instagram'da takip ettim gitmiş kardeşine bu sefer anlatmış demiş ki bu bana yürümüş 😃
Başta o bana dedi telefonda yakışıklı diye sonra ben onu takip edince sosyal medyadan yürümüş oldum Şimdi o mu bana yürümüş oldu ben mi ona anlamadım 🤔
İşte söylüyorum ya sana normal biri değil diye instagramda mesaj attım bana küfür sayıyordu ne küfürler ne küfürler dedi gene alttan aldım diyordu işte mesaj atma bana annene söylerim filan
Bak normal bi iliskide kız cinsellik istemeyebilir ben kendi erkek arkadasimla da kavga ederim birbirimize gireriz ama kimseye anlatmam cunku ben bilirim huyunu suyumu baskası kötü görür. Sizde bi zaman ilişkide gibiymişsiniz. O istemezse tabiki üsteleme saplantılı olma özrünü dile konu kapansın biz böyle yaparız rahatsiz oldum derim o arar özür diler. Veya sana iltifat edip kendu egosunu tatmin etmesi saçma. Bence takmadan uyumsuz olduğunuzu kabullenip, hayatına başka birini alman veya almaman daha doğrusu.
Evet ama bu kızın bence hayatı biraz rol üzerine kurulmuş baksana davranışları normal değil düzgün bir mesaj atıyoruz küfür ediyor ailene anlatırım diyor
Bir arada benim çok sevdiğim çokta samimi olduğum matematik hocam vardı mesaj attım dedimki hocam ben hayatımda sizin kadar iyi bir kadın görmedim matematiği hep sizden öğrendim oda bana dediki ne güzel başarilar dilerim hep rol işte hep gösteriş bunlar farkındaysan bak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Rahatsız oluyorsa söyler engeller vs ona rağmen rahatsız edersen haklı derim durup dururken normal bi konuda aileyi katmak basitlik.
Herkes birbirinin özel hayatını zaten ailesine anlatsa karakolluk oluruz
Kim kimden mükemmelki hadi göster bana
Konu burada mükkemmelik değil. İsrarla yazan rahatsız eden karakolluk olmaya mahkumdur. Normal bi konuşmadan kimse karakolluk olmaz. Benim yazdigimi yariya kadar okumayin.
Kardeşim bir tane kızda şimdi beni 2-3 senedir her dışarıya çıktığımda nereye gidersem gideyim sürekli sürekli takip ediyor bunun sonuda karakolluk ama ben gidip şimdi karakola anlatsam doğru bişey yapmış olur muyum sence?
Evet doğru yaparsın kimse kimseyi takip edip özgür alanini kisitlayamaz.
Yaparım ama doğru bişey yapmış olmam herkesin bende öyle sırları varki ben Bir günde gidip aileyi katmadim
Dogru bir sey yapmis olursun tacize giriyor özel alana giriyor ee? Israrla yazarsan kız senle niye muhattap olsun.
Ben ne diyorum normal bir mesaja aile katmak tabii ki sacma gidip kiza yapisirsan katarlar
Ee o zaman Burdada o kadar sapık insan var sapık mesajlar var onlarida gidelim karakola anlatalım olur mu sence?
Senin gözünde insanlar mükemmel olmalı sen bunu diyorsun yazdığın kadarıyla o zaman öyle yapalım
Sen yaptıgin rahatsizligi savunma yolu aranıyorsun. yapmayacaksiniz bu kadar basit
Yavvv Allah aşkına Instagram foto yorumlarına neler neler ne sapık şeyler yazıyorlar herkes yapınca iyi ben 1 defa bişey dedim diye mi kötü oldu?
Demek ki normal seyler yazmamissin ne dedin
Normal şey yazmadan öncede ama beni tehdit ediyordu o kız aileni ariyim filan diyordu
Kendini aklamayı boş ver ben konuyu ogreneyim ona gore yorum yapayim
Yav kardeşim kurban olurum sana bak o kadar insan gidiyor mesajda hep sapık şeyler konuşuyorlar bişey olmiyor ben ilk defa bişey söyledim diye beni aileye mi katicakti şimdi Kurban olim sana yaa
Sen laftan da anlamıyorsun daha ne yazdigina cevap veremiyorsun
Bir dahada yazmam tamam bende bundan sonra insanların özelini anlaticam
Cinselliğe getirmeye çalıştım konuyu buydu yani
İlk defa bide söyledim normalde demiyordum ki yani
İlkinde uyarsa sapık şey söyleme dese tamam yapmam ama bu uyarmadan gitmiş çat diye söylemiş
İlkinde ben normal konuşuyordum onunla bişey demiyordum yani ilk defa oldu bu
Siz daha onceden konusuyor muydunuz sevgili gibi miydiniz
Evet sevgili gibiydik ama sadece sanaldan oyleydik reelde konuşamadik buda bana en son dediki biz senle hiç konuşamadık mesaj atma bana ailene anlatırım aynı böyle dedi bana sapık bişey söylemedim ona o zaman yani sonra işte aradan 1 sene geçti biraz böyle konuyu cinselliğe getirmeye çalıştım gitmiş ailesine anlatmış mesajları
Konu bundan ibaret yani başka bişey yok beni uyarmadan gitmiş aileyi katmış
Bak demek ki istemiyor önce sana istemiyorum rahatsız oldum dese sende kusura bakma desen sorun çözülür bidaha yapmazsan tabii ben inatla sapiklik yapanlardan bahsediyorum. Demek ki dengin değil
Evet onda haklısın ama Önceden yazmadım sapık bişey ilk defa demiştim bu kızın hatasida burada yani
Evet uyarması gerekirdi ha israrla bilirsin var sapikca fotolar mesajlar atan onları sikayet etmekte haklılar. Ama normal bir sekilde soyleyip hayırdan sonra ozrunu dilesen sorun kalmazdı. boş ver demek ki uyumlu değilsiniz
Bide ben sürekli süreklide rahatsız etmedim aradan 1 sene geçti öyle mesaj attım yani
Uyumlu değiliz doğru söylüyorsun
Sana başka bişey sorabilir miyim
Ne gibi
Yav aynı şey assinda bak bu kız bir arada bana telefonda yakışıklı dedi tamam mı sonra ben bunu Instagram'da takip ettim gitmiş kardeşine bu sefer anlatmış demiş ki bu bana yürümüş 😃
Başta o bana dedi telefonda yakışıklı diye sonra ben onu takip edince sosyal medyadan yürümüş oldum Şimdi o mu bana yürümüş oldu ben mi ona anlamadım 🤔
Onun sorunları var bence
İşte söylüyorum ya sana normal biri değil diye instagramda mesaj attım bana küfür sayıyordu ne küfürler ne küfürler dedi gene alttan aldım diyordu işte mesaj atma bana annene söylerim filan
Normal bir mesaj hani attiim bana öyle küfürler ediyordu ki
Bak normal bi iliskide kız cinsellik istemeyebilir ben kendi erkek arkadasimla da kavga ederim birbirimize gireriz ama kimseye anlatmam cunku ben bilirim huyunu suyumu baskası kötü görür. Sizde bi zaman ilişkide gibiymişsiniz. O istemezse tabiki üsteleme saplantılı olma özrünü dile konu kapansın biz böyle yaparız rahatsiz oldum derim o arar özür diler. Veya sana iltifat edip kendu egosunu tatmin etmesi saçma. Bence takmadan uyumsuz olduğunuzu kabullenip, hayatına başka birini alman veya almaman daha doğrusu.
Evet ama bu kızın bence hayatı biraz rol üzerine kurulmuş baksana davranışları normal değil düzgün bir mesaj atıyoruz küfür ediyor ailene anlatırım diyor
Bir arada benim çok sevdiğim çokta samimi olduğum matematik hocam vardı mesaj attım dedimki hocam ben hayatımda sizin kadar iyi bir kadın görmedim matematiği hep sizden öğrendim oda bana dediki ne güzel başarilar dilerim hep rol işte hep gösteriş bunlar farkındaysan bak
Hani basarilar dilerim derken yani sanki sınav sözlü filan yapicak bana okul bittikten sonra yazmıştım bide :)))
Evet oype
Öyle *
Tamam ama yani normalde okulda benle konuşuyor samimi oliyor sosyal medyadan başarılar dilerim yazmış sencede çok komik değil mi yani bu
Rol yapıyor işte baksana hep gösteriş
Böyle biriylen nasıl konuşacan sohpet edicen şimdi al işte hayatı hep rol olmuş