Bu ülkede erkeklerin üstüne çok mu gidiliyor?

İzlediğim bir videoda öyle diyordu. Kadınlara öyle denilmesine alışkın olunca erkeklere söylenmesi garip geldi bi. Ama haklı da olabilir. Belli çok uç noktalardaki kesim yüzünden tüm erkekler başta hukuk karşısında 1 adım geride mi sizce de?

Bu ülkede erkeklerin üstüne çok mu gidiliyor?
Cevapla