Brooke bunun en büyük örneği bu kadar kusursuz bir yüze sahipken erken yaşlarında neden yaşlanmış ve bu kadar kötü yaşlanmış, genelde aşırı güzel kadınlar erken yaşlarda güzelliğini kaybediyor bir diğer örneğiyse Hülya Avşar o da 25 li yaşlara kadar ultra bir güzelliği varken çok çabuk kaybetti ve kötü yaşlananlardan
Öyle gibi görünüyorlar ama 24 saat beraber değiliz bu insanlarla. Ayrıca bir kapatıcı, fondöten, allık deyip geçiliyor bazen. Son tahlilde az ya da çok makyaj makyajdır. Dahası etkileri kişiden kişiye değişir. Kiminin cildi çok daha hassas olabilir. Buna güneş, rüzgar vb. gibi dış etkenleri de eklemek gerek. Güneş ışığı da en az makyaj kadar bozar cildi mesela.
Bir de "göreceli etki" var. O da şu ki; her kadının ortalama benzeri şekilde yaşlandığını varsayalım. Aralarında gençken daha güzel olanlar, gençken daha az güzel olanlara göre, daha çok yaşlanmış gibi gelecektir.
yok ya şu bebek gibi kadının yaşlılığıyla madonnanın şu an ki hali koy ikisi aynı yaşıt ama madonnanın yaşlılık hali hala gideri var ve bu kadınla aynı yaşıtlar ama gençlik hallerine bakıyorsun madonna yanından geçemez ikisi aynı yaştayken
O kadar kibirlisin egolusun kötü kalplisin ki en ufak canın yandiginda kin tutup intikam alıyorsun kenafir pislik bi kendi yaptıklarına bak ben her kötülüğü yaparim ama kimse benim yüzüme vurmasın yok öyle yağma şeytanlık yapıyorsan taşlaninca laf etmeyeceksin.
estetik botokstan yüzü hareket etmiyor kadın ayrıca ben ultra güzellerden bahsettim güzelmiş gençliği ama ultra değil öyle olsa bile eskiden beri botoks yaptırıyor
ben çirkinim diye mi? AHHAHA az önce bu kadının gençlik fotosunu gördüm ve şok oldum şimdi ki haline ayrıca ben bebek suratlıyım ve cok gencim yaşlanma ihtimalim yok herhalde herkesi kendin çirkin oldugun için öyle sanıp yorumluyorsun ajda pekkan diyor ajda pekkanın gençliği güzel mi nasıl bir kıtlık varsa çevrende tam tersi gençliği çirkin yaslılıgı güzel olanlardan
sen de türkçe anlama kıtlığı var heralde sorunun benle alakası ne çok güzel kadınlar neden erken yaşlanmış diyorum soruda ben zaten çok güzel olduğum için yasımda genç oldugu için merak ettim ayy ne kıt beynsn
Yahu ben sana çirkin demedim harbi sen delisin arkadaşım anladık güzelsin ama sen güzelsin diye benim dediklerim neden yalan olsun? Neyse daha yazma allah bahtını da güzel etsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bakım ve beslenme ile ilgili
Tabii ki aşırı makyaj.
O kimyasallar ne kadar dermatolojik ve/veya organik olsalar da erkekn yaşlanmanın bir numaralı sebebidir.
gençlik hallerinde çok makyaj yok
Öyle gibi görünüyorlar ama 24 saat beraber değiliz bu insanlarla.
Ayrıca bir kapatıcı, fondöten, allık deyip geçiliyor bazen. Son tahlilde az ya da çok makyaj makyajdır.
Dahası etkileri kişiden kişiye değişir. Kiminin cildi çok daha hassas olabilir.
Buna güneş, rüzgar vb. gibi dış etkenleri de eklemek gerek. Güneş ışığı da en az makyaj kadar bozar cildi mesela.
Bir de "göreceli etki" var. O da şu ki; her kadının ortalama benzeri şekilde yaşlandığını varsayalım. Aralarında gençken daha güzel olanlar, gençken daha az güzel olanlara göre, daha çok yaşlanmış gibi gelecektir.
yok ya şu bebek gibi kadının yaşlılığıyla madonnanın şu an ki hali koy ikisi aynı yaşıt ama madonnanın yaşlılık hali hala gideri var ve bu kadınla aynı yaşıtlar ama gençlik hallerine bakıyorsun madonna yanından geçemez ikisi aynı yaştayken
Mesele şu ki çabam sevdiğim içindi sevilmek için değil senin sevgine kimsenin sevgisine ihtiyacım yok ❤
Ama senin çaban ne içindi? Sapıklık için herkes şerefine yakışanı yapar adam değilsin itsin.🐶
O kadar kibirlisin egolusun kötü kalplisin ki en ufak canın yandiginda kin tutup intikam alıyorsun kenafir pislik bi kendi yaptıklarına bak ben her kötülüğü yaparim ama kimse benim yüzüme vurmasın yok öyle yağma şeytanlık yapıyorsan taşlaninca laf etmeyeceksin.
Çok s. kişiyorlar, herkese veriyorlar ünlü olana kadar, çabukta yıpranıyorlar, kolay değil hülya avşar, iboya bile verdi para için
blue lagoon. vay be ne güzeldi orada.
evet ya adeta bebek
aldatılma çoçuk yapma stres sebep çok var
Bence tam tersi :D
tam tersiyse görselde ki ne
Defne samyeliye ne diyorsun o zaman
estetik botokstan yüzü hareket etmiyor kadın ayrıca ben ultra güzellerden bahsettim güzelmiş gençliği ama ultra değil öyle olsa bile eskiden beri botoks yaptırıyor
Ajda pekkan? abi saçmalama sne çirkinsin diye kendini mi avutuyorsun
ben çirkinim diye mi? AHHAHA az önce bu kadının gençlik fotosunu gördüm ve şok oldum şimdi ki haline ayrıca ben bebek suratlıyım ve cok gencim yaşlanma ihtimalim yok herhalde herkesi kendin çirkin oldugun için öyle sanıp yorumluyorsun ajda pekkan diyor ajda pekkanın gençliği güzel mi nasıl bir kıtlık varsa çevrende tam tersi gençliği çirkin yaslılıgı güzel olanlardan
Tamam arkadaşım sen güzelsin okey bu soruyu sorma amacın kendinle alakalı mı? Ben yakışıklıyım demedim ki eleştiriye açık ol hemen saldırma
sen de türkçe anlama kıtlığı var heralde sorunun benle alakası ne çok güzel kadınlar neden erken yaşlanmış diyorum soruda ben zaten çok güzel olduğum için yasımda genç oldugu için merak ettim ayy ne kıt beynsn
Yemin ederim kendini avutmak için sormuş neyse hayırlı geceler sen defne samyeliyi kıskan
defne samyeliyle konunun ne alakası var kendimi avutayım sen nasıl bir şakasın fotomu görsen önümde secde edersin kafadan sorunlu seni
Yahu ben sana çirkin demedim harbi sen delisin arkadaşım anladık güzelsin ama sen güzelsin diye benim dediklerim neden yalan olsun? Neyse daha yazma allah bahtını da güzel etsin