Görsel olarak kendimle bir sorunum yok mental olarak da güçlü herşeyin üstesinden tek başına gelen bir kadınım.

Görsel olarak kendimle bir sorunum yok mental olarak da güçlü herşeyin üstesinden tek başına gelen bir kadınım.

Fiziki olarak zayıf görünen ama güçlü biriyim. Ruh ve mental olarak ise duygusal anlayışlı ve olumlu biriyim genelde. Dışarıda beyfendi ama içeride ise içinde volkanlar patlayan yırtıcı bir Aslan gibiyim. Tek eksiğim bir dişi Aslan 😉🙈
Allah belanı vermesin konuyu nereye bağladı 😂
Cevap
8Cevap
Genelde kişiye göre davranırım biraz duygusalım
Ve çok yakışıklısın kardeşim bunu unuttun.
Teşekkür ederim abla o senin güzel gözlerinin görüşü
Senin gibi kadını herkes ister. Bende kendi ayaklarında duran, kimseyle sorunu olmayan kendi işinde gücünde bir adamim
Benim söylemem doğru olmaz çevremdekiler iyilik sever merhametli naif birisin derler
Görselle sıkıntım yok , takılmam görsel işine. Yorgun , umursamaz biriyim
kendi halimde.. kimseye değmeden kendi ayakları üzerinde duran bir insan evladı işte..
Görsel olarak iyi mental olarak da dik duran biriyim
Mental olarak pek iyi değilim olaylar üst üste geliyor
Neyin var yolunda gitmeyen ne?
Sana ne
Kendi halinde biriyim.
Sert güçlü güvenilir...
Acaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?