Johnny Sins'in Karabağ'ın Ermenistan'ın olduğunu söylemesi hakkında ne düşünüyorsunuz :D?

Bu siyaset işleri hiç umrumda değil ama adam geçen yıl Ankara havası oynayıp karnıyarık yiyordu şimdi artsakh is armenia diyor çok garip değil mi

Johnny Sins'in Karabağ'ın Ermenistan'ın olduğunu söylemesi hakkında ne düşünüyorsunuz :D?
Cevapla