Sizce şeriat bir insanın içindeki o bastırılmış duyguyu yok eder mi ya da ne yapar?

Malezya'da yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum, bundan önce Malezya'nın en doğru en sıkı şeriatla yönetilen ülke olduğunu bildirmek istiyorum. Malezya'da turist veya gurbetçi değilseniz zorunlu başörtüsü takmak zorundasınız, ayrıca sevgilinizle el ele bile tutuşamazsınız. "Malezya çok katı bir ülke özetle" neyse soruma dönüyorum bundan 1 ay önce sevgilimle beraber Malezya'da ya parka gittik. O sırada güvenliklerden birisinin bizi çektiğini gördüm, ardından yandaki yabancı güvenliğe durumu anlattım anlatır anlatmaz bildiğiniz İslamafobik yaklaştı, Müslümanların gerçek yüzünü biliyorum, seni sevdim, söz veriyorum resimlerini kendim sileceğim fakat daha fazlasını yapamam çünkü ben Hintliyim o ise Malay dedi anım bu kadar, sonra olayı kapattık.

Sizce şeriat bir insanın içindeki o bastırılmış duyguyu yok eder mi ya da ne yapar?
Cevapla