Insanlar neden sahte? bu benim hatam mi? herseyden biktim artik hayatenerjimi sömüryorlar? umursamayincada nefret dolusun diyolar?

Hepsi ikiyuzlu ve umursamaz

Sevgiye ve destege ihtiyacım olduğu bu dönemlerde neden kimse yanımda değil

Ama onlar için herseyi yapıyordum ben. bu insanlar ailemden çevremde olan kişiler nerde hata yapıyorum

Neyi bilmiyorum acaba yalnış olan sey ne nerde hata yaptım ve buna hala devam ediyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Bundan böyle cesaretimi toplayip herkese karşı hakettigini vericem
"Akıllı kiz" , "o yapmaz" , "o saftir, masumdur, tatlidir" gibi şeylerden cikicam ve keyfine göre yaşayan ve insanları umursamayan biri olcam
Insanlar neden sahte? bu benim hatam mi? herseyden biktim artik hayatenerjimi sömüryorlar? umursamayincada nefret dolusun diyolar?
Cevapla