Güncellemeler
+1 yıl
Bundan böyle cesaretimi toplayip herkese karşı hakettigini vericem
"Akıllı kiz" , "o yapmaz" , "o saftir, masumdur, tatlidir" gibi şeylerden cikicam ve keyfine göre yaşayan ve insanları umursamayan biri olcam
"Akıllı kiz" , "o yapmaz" , "o saftir, masumdur, tatlidir" gibi şeylerden cikicam ve keyfine göre yaşayan ve insanları umursamayan biri olcam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Belki de ederinden fazla değer veriyorsundur?
O zaman da kendilerini Bir şey sanıyorlardır
Olabilir ama hep sen naptin ki bize diyorlar
Yapmasaydin bile dediğini duydum
Anlamazlar. Sen bin iyilik yap. Bir tane de istemedikleri şey yap hemen sen ne yaptın ki bize olursun
Bunu söyleyen bide kardeşim
Emin olun ilk siz değilsinizdir bu duruma düşen. Böyle şeyler maalesef bizim insanlarımız arasında çok fazla var
Ne yapayım peki şimdi ben
Umursama. boş ver birilerini mutlu etmek için çaba gösterme kendin nasıl istiyorsan öyle davran. Takma kafana sana söylenenleri gerek yok bu seni üzer
Evet öyle olmak gerekiyormus
Istedigim şeyleri ailem için yapmiyordum (sevgililik vs bile) şimdi kimse durduramaz beni
Birazda olsa degiscem
İçinden ne geliyorsa sana mantıklı olan ne ise onu yap
Senin saflığını kullanıyorlar. İki yüzlü olduğuna inandığın herkesle (Kan bağının bir değeri yok) bağını kalıcı olarak koparacaksın. Yoksa aynı döngü devam edecektir.
Ailemin mi sileyim yani
Gerçi kardeşim biyerden sonra kardesligin de bir önemli yok ben kendi hayatımı kurucam diyor
Demekki yine terkedilicem o yüzden benim onları şimdiden terk etmem mi gerekiyor
Seni anlayan, seni arkandan vurmayan kişiler senin dostundur ailendir. Art niyetli olanlar aynı kan bağına sahip bile olsalar senin ailen değildir. Söyleyeceklerim bu kadar.
Ama gercekci bakarsak öyle biri yok beni gerçekten seven biri
Bende kötülüğe anlam veremiyodum ama artık bana yapılan kötülüğe alıştım canını sıkma istersen instagramını ver konuşalım
Menfaat dunyasi bu dunya..
Icimde sevgi eksikliği var bunu kabul ediyorum
Ailevi sorunlar falan
Annem babami boşadi babam hala umursamıyor bazen arıyor konuşuyoruz onun sevgisine çok ihtiyacım var keşke bunu anlayabilse
canım benim uzulme insallah hersey düzelir
Teşekkür ederim
sevgi verdiğimiz kızlarıda gördük
Ailem bile sevmiyor beni ben hissedemiyorum en azindan
benim annemde babamda öyle sarılmaz canım cicim demezdi ama sevgilerini hissederdinm
Annem sarilirdi sonrada doverdi öyle biri yani
Beni seviyorlar gibi ama ben hisedemiyorum
severler neden sevmesin
Sevmeyince degerleniyor insan kimseyi umursamam bundan boyle
sen bilirsin
Sakin kal
Nasıl
Motivem yok yalnızım yastığa sarilip ağlıyorum şu an
Tam bir beceriksizim belkide
Öyle düşünme daha da kötü olursun
Ama bi çözümü olmalı bunun
Gereksiz olanlari hayatindan çıkar
Kardesimi mi
Detayi bilmedigim icin bisey diyemem
Şöyle kendimi kötü hisediyorum en çok psikolojik olarak
Ve kardeşim de halsizim diyor (dün hastaydi OK hastaneye gittik birlikte onun için üzülüyorum tabi beni ama umursamıyor genelde) kendi işine bakıyor birazcıkta olsun sevgi gostermiyor bana ama onlar mutsuzken ben birlikte üzülüyorum onları çok seviyorum ama karşılığı yok bu benim göreyim değil sonuçta ama umursamiyorlar evde hep beklenti baskı benim uzerimdeydi tüm hersey benim basimda patlar
Ailem boşandı annem baskasiyla evlendi ondanda boşandı ve nedeni hep ben sürekli ben sucluyum herseyi ben yapmalıyım annem onlari umursamadiginda ben yanlarindaydim
Ee ben nolcam bisey isteyince kimse beni umursamıyor skolyozum var mesela bunda da ben suclandim tedavimi yarım biraktilar ve şimdi bakiyorumki onca sene kandirilmisim gibi yasamisim hayatımı ben nolcam yani