Insanlar hep boyle sahte mi? Kalbim cok kirik:(?

Is yerimde bir abla var. Uzaktan bakinca cok tatli dilli ve sevimli gelmisti. Sohbet etmek istemistim ama beni gormezden geldi. Zamanla gordum ki ambalajci bir yapisi var. Cok guzel ve iyi giyinenlerle ilgileniyor ama siradan tipli gordugu kimseyle konusmuyor ve bunu acikca soyluyor "Benim standartimda cok insan yok, benim profilim daha iyi" diye. Ama o konustugu insanlar var ya o yanlarindan gidince hep onun dedikodusunu yapiyor, "bu kadin hic kafa dengi degil, kirilmasin diye konusuyoruz, keske cagirmasa yanina" diyorlar. Beni disliyor ama kendi dostlari sahte. Zaten ailem yok. Uzun yillardir, siddet olaylari yuzunden gorusmuyorum. Insanlarin bu tip ayrimci ve dahasi sahte davranislarini gorunce daha cok uzuluyorum, "iyi dostlar biriktiririm, hepsi ailem olur" saniyordum, sanirkm hic olmayacak.

Insanlar hep boyle sahte mi? Kalbim cok kirik:(?
Cevapla