Eşimin ailesi evimize bile gelmedi. Neden böyle yapıyorlar?

Merhabalar, biz eşimle evleneli 4 ay oldu. Eşim çok saygılı heran sevdiğini hissettiren bir adamdır. Kendisi 33 yaşında ben ise 26 yaşındayım. Uzun ve zor bir süreç sonunda evleneiğimiz günden bu yana ailesi hiçbir şekilde evimize de gelmedi düğünde yabancı gibi durdular. 2 abisi 1 ablası var hepsi evli. Bu hafta Allahın izini ile anne baba olacağımızı öğrendik ama kimse arayıp tebrik etmedi. Eşimde benim ailemi görünce üzüldü benimkiler nerde diye. Akşam aile grubuna mesaj attım kardeşiniz üzülüyor diye herkesin çocuğu oldu bir sizin mi var bizim kültürümüzde yok gibi tepkiler aldım. Eşimde o kadar duygusal ki baba olucam diye gözleri dolu dolu geziyor evde. Şimdi sizce ne yapmalıyım? Bana düşen görev nedir?

Eşimin ailesi evimize bile gelmedi. Neden böyle yapıyorlar?
Cevapla