Tanışmak istediğiniz birine ilk mesaj olarak "merhaba" dışında ne yazılabilir?

İnternet ortamında uzun süredir bulunan biri olarak artık yeni birinden "merhaba" yazısı almaktan sıkılıyorum. Mesaj atacağınız kişiye öncelikle tanışmak isteme sebebinizi belirtmek, veya daha yaratıcı bir başlangıç yapmak sohbetin daha uzun soluklu ve daha keyifli olmasını sağlamaz mı? Aksi halde konuşma şundan ibaret oluyor:
"mrb-mrb, naber, iyiyim senden naber, ben de iyiyim, nerelisin, yaş kaç, okuyo musun, çalışıyo musun, kimle yaşıyosun, vs vs vs..."
Aşırı sıkıcı :D
Tanışmak istediğiniz birine ilk mesaj olarak "merhaba" dışında ne yazılabilir?
Cevapla