Hayat pahalılığından evli olanlar mı bekar olanlar mı daha çok etkileniyor?

Sebepleri ile açıklayınız... :))))

Evli olanlar açısından her iki eşin de çalıştığını düşünelim.. aksi halde elbette evliler daha fazla etkilenir..

Detayı okumadan cevap verenlerin yüzünde sivilce çıksın

Güncellemeler
+1 yıl
bekar olmanın zorluları yok mu yahu?
bir iki fikir verin. lazım oldu...
Güncellemeler
+1 yıl
biriniz de bekarlığı kötüleyin beee... lazım oldu diyorum :)))

hakikaten Türk toplumu bekarlığı sultanlık olarak görüyor belli oldu...

evlenmeyin kardeşim madem...
Hayat pahalılığından evli olanlar mı bekar olanlar mı daha çok etkileniyor?
Cevapla