Evlendiğinde kadın çalışma hayatında olmalı mı olmamalı mı sizce?

çocuk büyütmek özen ister bence anne kendisi büyütmeli. Anneanneye babaanneye veya bakıcıya bırakmak hiç doğru gelmez bana. Ama şöyle bir şey de var artık hayat şartları çok zor eğer erkek yeteri kadar para kazanamıyorsa (ki ülkemizdeki erkeklerin çok büyük çoğunluğu asgari ücret ile asgarinin max 2 bin üstüne çalışıyor) bu parayla artık ev tutmak arabana benzin doldurmak karın doyurmak gezmek güzel giyinmek hayattan zevk almak mümkün değil, bi handikap oluyor sanki

Evlendiğinde kadın çalışma hayatında olmalı mı olmamalı mı sizce?
Cevapla