Türkiye'de sosyal hayat neden bu kadar pahalı?

Selam 👋

Türkiye tarım ülkesi ancak her sey aşırı pahalı! Mesela şöyle örnek vermek istiyorum.

Turkiyede saatlik kazanç 26tl

Isviçre saatlik kazanç 16.5 frank

İsvicre'de kafeye oturuyorsun;

  • 1 adet ekler 6.5 frank
  • Sınırsız içecek 4.5 frank
  • çerez tabağı 4 frank ve toplamda 15 frank ödüyorsun karnın doyuyor.
.
.

Turkiye'de fiyatları tam bilmiyorum ama en son geldiğimde;

  • çay 6 TL
  • soda 10tl
  • 1 adette peynirli gözleme 30TL

Toplamda 46tl ödemiştim. Ve aradan 4 ay geçti. Duyduğuma göre her şeyin fiyatı artmaya devam ediyormuş...

Eskiden Türkiye bu kadar pahali değil di...

Türkiye'de sosyal hayat neden bu kadar pahalı?
Cevapla