Bu hayattaki en büyük yokluğun nedir?

Bazen ne kadar benciliz ne kadar duymaz , görmez oluyoruz böyle, hep ben ben demekten bıkmıyoruz. En Ufak bir sorunda kendi kendimize ben mutluyum muyum diyoruz değilsek eğer bosverip geçiyoruz karşımızdakini anlamaya onu dinlemeye bile dayanamıyoruz. insanlar böyle olursa, ben mutlu değilim , o mutlu değil olursa eğer , ben birşeyler yapayım anlayayim demezse eğer kim kime bunu söylecek kim dinleyecek o zaman kim kimi duyacak herkes elinden geleni yapsa özveri gösterse sevgi gösterse ve işte o zaman bunun karşılığıni almak her halükarda mutlu etmezmi? mutlu edilmek ve etmek devamında bir zincir gibi akip gitmez mi? varlığına alıştığımız insanlar için değmez mi?

Bu hayattaki en büyük yokluğun nedir?
Cevapla