Hepimiz belirli alışkanlıklar içerisindeyiz, ya da bağılılıklar diyelim buna. Birşeylerle ilgili bağımlı hale gelmişsek, en basiti internet kullanıcılığını bile bağımlılık sayabiliyorsak asıl sorunumuz nedir? Hayatımızdaki en büyük eksiklik sizce nedir? Neden bu hale geldiğimizi kısa bir cümle ile anlatabilcek arkadaşların yorumlarını bekliyorum. En iyi görüş seçmek istiyorum, yardımcı olabileceklere şimdiden teşekkür ederim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Anne sevgisini tadamadım..