Türkiyedeki kızların aşırı egolu olmasının sebebi nedir acaba?

ülkenin kızlarının %90 ı kezban. bunu kızları dahi biliyor. ! ben bunu Türk erkeklerinin (büyük kısmının) abazalıgına baglıyorum 250 gram için şekilden şekile giriyosunuz. çok anlam yüklüyosunuz kezbanlara. türkiyede yasamayan biri olarak söyluyorum eşeğe altın semer vurursanız kendini yarış atı sanar beyler. çok kasmayın

Türkiyedeki kızların aşırı egolu olmasının sebebi nedir acaba?
Cevapla