Ben kötü bi insan değilken neden bu kadar erken ölüyorum?

Dün ciğer nakli oldum ve vicudum kabul etmedi kalp bağlarım çok zayıf hatta biri kopacak bin tane doktor geliyor her dakika başımda bi hemşire ölüm saatimi yazmak için rapor yazıyor ailemi 2 kez gösterdiler sadece yanlız ölmek istemiyorum ki ben babam mezar yeri hazırlıyor annem ağıt yakiyor sesi bütün hastaneyi inletiyor
Peki ya eşim intihar etmeyi düşünüyor daha 3 aylık oğlum emeklerken annesiz olucak
Sorum şu; BEN 21 YAŞIMDA ARDIMDA 3AYLIK MASUM BIR MELEK BIRAKIP GIDERSEM IYI BIR INSAN OLDUGUMA RAGMEN BU KADAR ERKEN OLURSEM ARŞTA MELEKLER KIRILMAZMI ANNESIZ YAVRUM GERIDE BIRAKTIM diye.
Peki ya ağrılarım ölürsem geçecek gibi ama ölümle geçmesin istorum neden ümit yok neden bu kadar erken sorguluyorum isyan etmiyorum beni güzel hatırlasın herkes ki zaten bi kaç yıla unutulurum ailem bile unutacak eşim unutamayacak ona yanarim
Ya ben öldükten sonra onları ozlermiyim
Öldükten sonra hissetmek ıstemiyorum dayanamam
Ben ölmek de istemiyorum ama çok da agrim var gecmeyen
Kendinize iyi bakın benim için dua edin olur mu
Çünkü ben çok korkuyorum
Hemde çok...
Güncellemeler
+1 yıl
Ailemi goremiyroum eşimi özledim oğlumu özledim annemi özledim tekim çok yanlızim korkuyorum iyi değilim nefes te alamıyorum oksijen tüpü rahatsız ediyor beni ağlayamiyorum bile çünkü kalbimde ağrılar çoğalıyor
Güncellemeler
+1 yıl
BU KADAR ERKEN NASIL BOTER her şey BITERSE BUNA ADALET DENIR MI
Ben kötü bi insan değilken neden bu kadar erken ölüyorum?
Cevapla