35 yaşındayım devlet memuruyum. Eşim 40 yaşında. 3 yıl önce çok severek evlendik. Eşim Cafe işletiyor. Bir buçuk yaşında oğlumuz var. Eşimin iş yeri sezonluk diyebilirim. Yaz dönemi işler yoğun oluyor. Ben de o dönemlerde eşime yardımcı olmaya çalıştım hep. Dükkan gece 1 gibi kapanıyor. Eylülden sonra işler azalıyor. Akşam 9 gibi iş yerini kapatabilir. Ama o arkadaşlarını toplayıp okey oynamayı tercih ediyor. Defalarca uyardım. Bir gün erken gelse 3 gün böyle. Çocuğumuzu doğru düzgün görmüyor bile. Ev işi, kendi işim, çocuk, yemek derken gün nasıl geçiyor bilmiyorum. Eşim evle ilgili hiçbir sorumluluk almıyor. Ben ne yapıyorum haberi bile yok. İşleri de yolunda değil. Malum ekonomik kriz, pandemi derken uzun süredir maddi sıkıntı yaşıyor. Yani evin maddi yükü de bende. Bunun ezikliğini yaşıyor sürekli. En son az önce evden kovdum. Ağzıma geleni saydım. Bundan sonra gelme bu eve zaten sana maddi ve manevi ihtiyaç hissetmiyorum dedim. Arkadaşını da aradım. Ona da ağzıma geleni söyledim. Ne yapacağımı bilmiyorum
+1 yılMerhaba.
Şunu söyleyeyim : Evlilik tek bir beden de iki can olmaktır önemli olan bunun bilinciyle hareket etmek karşınıza alarak net olarak konuşmalısınız bu durumu diğer türlü aranızda ki bağ zayıflar ve sevgi zaman, içerisin de tamamen biter evlilik iki kişinin el ele vererek emek işleyerek çaba harcayarak mücadele ederek yürütüldüğü bir kurumdur aksi halde bu şekilde evliliğinizi yürütemeyeceğinizi belirtmelisiniz sevgi ait olmaktır üstelik bunun farkındalığı ile hareket edilmelidir, doğru olan da zaten bu sorunu çözüme ulaştırmaya gayret edin maalesef sonu hoş olmayabilir ortaya çıkacak olan tablo ya boşanmak ya da birbirinizden uzaklaşmak olur.
Diğer sorunuza cevaben : Hayatın her bir alanında mücadele vardır evde işte sokakta aklınıza neresi geliyor ise orada insanın olduğu yerde, mücadele olur ekmeği dahi ağzımıza alıyoruz çiğnediğimiz an midemize gidiyor bakın bu bile bir çaba gerektiriyor nihayetin de düşe kalka büyüyoruz yaşayarak görüyoruz anlıyoruz bir çok durumu bunun bilincinde olarak davranın bu dünyada, insanın en çok kendisine ihtiyacı olur kendimize sımsıkı sarılmazsak kendimize zarar veririz olumsuz düşünceler ile enerjinizi tüketerek yaşam sevincinizi öldürmeyin.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAman hanım zaten memur güzel para alıyor.
Bende burdan onun kadar almasamda olur. Karınca kararınca artık ne kadar olursa olsun sıkıntı değil bir tarafın geliri sabit benimkisi olmasada olur diye dusunuyor seninki
Cafeyi kapattıktan sonrada kafayı dağıtıyor arkadaşlar la bende güzeli yok diyen düşünsede kendini kapının önünde buldu geri dönecektir merak etme sabit geliri olan birisini kayip etmek istemez. Geldiğinde Cafe işini biraktir başka işe baksın hiç olmaz ise çalışma saati belli olur iş harici evinde olur
Kahve bahane arkadaşlar şahane izin verme
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle. Burayı satacaksın dedim. Sabit bir işe gireceksin dedim. Ben o şekilde çalışamam dedi
- +1 yıl
Walla seninki de gömüyu bulmuş ayıp ama
Zora gelemiyor desene
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Aslında çok sağlıklı bir evliliğin var. Bu sorunları yaşamanız ve kavga etmeniz hala çok güzel şeyler yasayacaginiza bir teminat aslında.
Haklısın, çok haklısın ama yöntem yanlış. Eşine ona ihtiyacın yokmuş gibi davranma, paranla onu küçümseme bu ona verilecek en büyük ceza , acı.. Onu seviyorsun yoksa kavga etmezdin. Seviyorsan kazanmaya çalış.. git al dukkandan her akşam.. oglunla beraber.. savaş..
03 Yorumla
Soran+1 yılEşimin aracı var. İki yıl dükkandan her gece aldım. O zaman aracı yoktu. Üç yazdır dükkanda çalıştım. Köle gibi. Mutfaktan çıkmadım. Ne iş yaptın dedi. Bunun üzerine bir daha mecbur kalmadıkça gitmiyorum oraya
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılHer anlamda yetersiz olup bir de zeytin yağı gibi üste çıkan erkek modeli.. Utanıp sıkılması ve daha fazla çaba sarf etmesi gereken yerde hala daha yüzsüz gibi kendi kişisel tercihlerine göre yaşamını idame ettiriyor.. Bence zaten olması gerekeni yapmışsın az bile.. İnsan olan zaten bunları kendisi akıl eder gütmeyle zaten olmaz bu işler.. Böyle sorumluluk almaktan kaçan ve kişisel zevklerine bu denli düşkün insanlar evlenmemeli bence ve çocuk sahibi olmamalı.. Bu saatten sonra da maddiyat boyutunda iğnelemek yerine ne derece yorgun olduğunuzu ve bıkkınlığınızı dile getirin derim.. Olursa olur olmazsa da kimsenin kimseyi bu derece üzmeye hakkı yok elbette.. Terapistten yardım alabilirsiniz karı koca.. Keyifli günler..
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
+1 yıl
Üzme tatlı canını kıymetini bil Birak peşini ayrıl
Unut herşeyi kendi hayatına bak yoluna devam et Olmuyor sana zorlama ayrıl kurtar kendini
Üzme tatlı canını kıymetini bil unut gitsinZor durum herşeyin çözümü vardır Üzme tatlı canını sen dünyalar güzeli güzel kızsın en yolunda dosdoğru yürü de
Peşinden gelmeyenler utansın,
Değişme hiç kimse için,
Seni olduğun gibi sevmeyenler utansın.
Elinden gelenin en iyisini yap
Yüreğinden kavra bütün sevdiklerini,
Sonrasını hiç düşünme arkadaş,
Bırak kıymetini bilmeyenler utansın dünyalar güzeli güzel hanım efendi kızsın00 Yorumla
+1 yılDoğru olanı yapmışsın. Fazlasını hak etmiş, dayağı.
Seviyorsan, ya da sevmesen de düzelmesini istiyorsan, önce kendin açık açık konuş ki genelde bu tiplemeler buna yaramazlar, yediremezler kendikerine. Bu mümkün olmazsa ortak bir tanıdık, tercihen varsa sözü dinlenir aile büyüklerinden bir ya da birkaç kişi, çok değil, ile birlikte otur konuş. İşin ciddiyetini anlasın. Bu da kar etmezse ya katlanacaksın ya da ciddiyetini anlaması için sonraki aşamalara geçeceksin biraz, bir süre uzaklaşmak gibi.
Devamı da var ama bu ortamda bu kadar.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBacım Allah kolaylık versin. Böyle erkek çok var. Sen memur olmasan bakalım ne yapardı. Sana güveniyor. Çok mutsuzsan çekilmeyecek gibiyse ayrıl. Maaşın var zaten. Kimsenin ağzının kokusunu çekmek zorunda değilsin (not çekilmez noktada ise anlamında dedim.)
01 Yorumla
Soran+1 yılAslında çekilmez noktada. Biraz da ezik hissediyor. Pandemiden beri işleri berbat. Bunalımdan kendini dışarı atıyor
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s +1 yılYıllardır bu hayata alışmış, karısı güçlü ve madi manevi yükü kaldırabilen birisi eh by sebeple sorumluluk almak ietememiş. İşleri yolunda değilmiş, bu şekilde kafa dağıtıyor belki, bilmiyorum. Sorumluluk vermek işe yarar gibi, arada ihtiyacın olduğunu hissettirmek. ..
01 Yorumla
Soran+1 yılBen ondan pek bir şey istemem belki de hatayı burada yapıyorum. Evin bütün ihtiyaçlarını karşılıyorum. Markete, pazara bile ben giderim. Onun hiç haberi olmaz. Kira, faturalar ödenir. Ev temizlenir. Yemek yapılır. Dolabı kitap gibidir. Sadece alır giyinir
maddi manevi sorumluluklarını yerine getiremeyen bir eşiniz var ve üstelik anladığım kadarı ile sorunların farkında değil veya bunların hiçbirini sorun olarak görmüyor bencil bir şekilde dış ortamda vakit geçiriyo. bence eşinizle birlikte aile büyüklerinize durumu anlatın ve bu şekilde devam ederse evliliği sonlandırmak istediğinizi dile getirin eşiniz eğer aynı şekilde devam ediyorsa evinize kendinize ve çocuğunuza ilgisiz adam ile güzel ve sağlıklı bir aile hayatı yaşatmanın anlamı yok
01 Yorumla
Soran+1 yılBoşanma davası açtım geçen yıl. Çok yalvardı. Çocuk hatrına geri çektim davayı. Ama değişen bir şey yok
En etkili çözümlü yolu iletişim kurmak olur kendini onun yerine koy o da kendisini senin yerine koysun ve birbirinizle konuşun evi geçindiren sen olduğundan psikolojik bir çöküş yaşamış olabilir, erkeklik gururuna sığdıramamış olabilir, bunları düşünerekten daha empati ve nazik bir konuşma yaparak onu anladığını belirt ama sakın ona bu kurduğum cümleyi kurma ruhsal çöküş yaşar. Ona de ki; Bir kez de kendini benim yerime koy! Nazik bir dilde tüm sıkıntılarını dile getir ilgilenmesini istediğin şeyleri söyle yapmasını istediğini ona baba olduğunu ve güzeller güzelli bir eşinin olduğunu hatırlat eğer halen tavırları değişmiyorsa sana karşı ne empatisi vardır ne de saygısı!
00 Yorumla
+1 yıl40 yaşın daki Adama Bu sözler Ağır gelir. Bu işin sonu Boşanma davası ile biter, çocuğun velayeti vs Derken Bir ton Tan tana Yaşarsınız.
Olan O çocuğa oldu onun günahı büyük olur Allah sabır versin. Ama bu yuva Bu şekil de İlerlemez Senin hatan da Var Onun hatası da10 YorumlaÖnce bu konuları etraflıca konuşmanız daha hayırlı olurdu büyükleri araya koyun gerekirse eğer sorumluluk almıyor ve ilgi alakası kalmadıysa kararı siz verin evlilik kolay değil ama boşanmayi düşünebilirsiniz.
02 Yorumla
Soran+1 yılBizim büyükler araya falan girmez. Kimse umursamaz. Herkes kendi derdinde. Ortak bir arkadaşımızdan rica ettim. Konuştu. Bizden yaşça çok büyük bir ablamız. Ona beni çok sevdiğini, benim becerikli ve iyi bir eş olduğumu, kendi hatalarının farkında olduğunu söylemiş. Çok sözler verdim eşime maddi sıkıntılarımdan dolayı tutamadım demiş. Sanırım kendini ezik hissettikçe uzaklaşıyor
- +1 yıl
O halde kavga etmeden bir araya gelin ve konuşun haklı olmak bir şeyi değiştirmez bunun için de problemlere odaklanmayı bırakmak lazım eğer seviyorsaniz ve çaba göstereceğine dair bir emaresi varsa siz de ona yardımcı olun maddiyat beklemediğinizi onun bir eş bir baba olarak ihtiyaç duyulduğunu tekrar anlatın üzerinden yük alınırsa ideal bir eş de olabilir belki dehayatta her şey kısmet sizinki çözülmeyecek konular değil aslında Allah hakinizda hayırlısını versin kızım
+1 yılsekste tatmin olmayan sinirli ve agresif olur anlayissiz olur tahammul seviyesi düşer bu da bütün evliligi etkiler. Yani o mesleği ile evlenmiş sen zaten ona fazla gelmişsin çocuk olsun diye evlenmiş o bence seninle
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır. Çocuk için istese çok daha önce evlenebilirdi. aylarca peşimden koştu. Çok sevildiğimi biliyorum. O yıllardır Cafe işletiyor. Bu hayata alışmış. Aile sorumluluğu alamadı
- +1 yıl
Evet çok seviyor aylarca koştu peşinden nikahtan sonra da eski hayatina devam etti. Sende kendini avut cok seviyor diye
Soran+1 yılYa umrumda değil. Benim tek derdim omzumdaki yük.
- +1 yıl
Ya hadi maddiyatı geçtim. Insan aile olduğunun farkinda olmalı manevi olarak hiss3ttirmesi gerek en azindan. O zaman bu yükten kurtulmanın yolu belli boşanacaksın
- Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.
u +1 yılHatasından donecektır ama umarım bu gec olmaz zıra onun yasadıgı seylerı Şu an yasamak ısteyen cok kısı var senın gıbı brıısını bulmus cocukta var onu eve baglaması ve kosturması gereken daha ne ıstıyor acaba
10 Yorumla
+1 yılalın size evlilik. yalnız yaşacaksn arkadaş bu hayatta. hak etmeyen birinden çocuk doğur, hem çocuk bakıcısına dönüş hem ev işleriyle uğraş, koca dediğin yaratık da keyfinde yaşasın. değmez bir ömre bu kadar fedakarlık. parasını kazanan kadınlar, kesinlikle yalnız ve özgür yaşamalı.
01 Yorumla
Soran+1 yılKeşke bu toplumda mümkün olsa. O dönemi de gördüm
Sabırlı ol. Refleksini vermişsin. Bundan sonraki hamlesini bekle. Muhtemelen özür dileyecek. Sebeplerini söyleyecek. Maddi sıkıntı erkekte cinsel isteksizlik yapabilir. Herşeyi ayrı tut yatağı ayrı. Her nasıl kavga etsende yatağa küs girme. Evliliğin temel taşı ne erkeğin midesidir ne bir şey. Evliliğin temel taşı kadının erkeğine cilvesi ve yataktır.
03 Yorumla
Soran+1 yılErtesi gün geldi eve. Doğru düzgün bir şey yemiyor evde. Salonda koltukta yatıyor. İlk akşam yatağa geçmeyecek misin dedim. Ben böyle rahatım dedi. Bir daha da sormadım
Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. İyi etmişsin arkadaşı ile birlikte gelir senden özür diler senden bir şans saha ister o oyuna götüren arkadaşlarıma bu sıkılma ile birdaha kocanı zorlamaz.
02 Yorumla
Soran+1 yılO arkadaşının karısıyla konuştum bugün. Şok olmuş bizimkisi diyor. Ağzına geleni saymış sın çok da iyi yapmışsın diyor. Ama şöyle bir durum var. İlla oyun oynayalım diye ısrar eden bizimkiymiş
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKonuşmakla olmuyorsa kendini düzeltmeyeceği takdirde bu evliliğin sona ereceğini bilsin. Bir şekilde bunu empoze et. İstikrarlı ol sorun çözülene kadar yumuşama biraz sert tarafını göster.
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten şu an konuşmuyoruz bile gerekmedikçe
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Eşin çok hatalı, severek evlendik demişin, sanırım son hareketin bir duygu ve metal yorgunluk neticesi olmuş umarım en kısa zamanda aklı başına gelir de hatasını telafi eder.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 541 cevap paylaştı.
+1 yılAnladığım kadarıyla ilişkiniz çoktan bitmişsizin zaten eve gelmeyen adam olmaz cinsel hayatınızda mutlu olmadığı çok belli ayrılık görünüyor sanki… zor bir durum sizinkisi tanımak isterim sizi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlilerin çoğu böyle evin tüm yükü bende ev işi yemek çocuk çarşı pazar market çocuğun okulu... eşim eve gelip yemek yiyip yatıyor herkes aynı dertten muzdarip abla boş ver sende onu salla boşverdiğini görünce pişman olucak
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten artık aramıyorum bile.
Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı. Kafasına sıkma ihtimali yoksa en iyisini yapmışsın evden yollayarak bi nevi kendisi zaten bunu istemiş pek evle bağı yokmuş
01 Yorumla
Soran+1 yılErtesi gün geldi. Arkadaşlarını arayıp iş yerinde kaldığını, benim evden kovduğumu söylemiş
+1 yılHayatta sorumsuzlar daha mutlu size zaman ayırsa sürekli daha fazlasını isteyeceksiniz zaten yine mutlu olmayacaksınız eşiniz işi baştan çözmüş
00 Yorumla
+1 yılİşleri iyi olmadıgı için o da kendisini salmıs gibi. Kendisini ortama adamıs ve vakit öldürüyor sanırım.
08 Yorumla
Soran+1 yılPeki ben ne yapayım bu durumda
- +1 yıl
Evlilik terapistine gidebilirsiniz. İlla ayrılık ya da boşanma gibi seyler ilk etapta gerekmiyor.
Soran+1 yılGittik. Onu da denedik. Beni çok sevdiğini, evliliğe alışamadığını, ben çok becerikli olduğum için her işi hallettiğimi bildiğini söylemiş hep
- +1 yıl
Yani alışkanlıktan ibaret bir hayat yasadıgını mı belirtiyor.
Soran+1 yılEvet. Kim arasa kıramıyor. Evli gibi değil. Evde ne eksik bilmez. Ben ne yapıyorum bilmez. Sabah o uyurken ben işe giderim. Akşam ufaklığı bakıcısı dan alıp gelirim. Yemek, temizlik, ütü, çocuğum derken gece olur. Duş alır yatarım. Bu da 1,2 gibi gelir.
- +1 yıl
Peki sen ne halde olmak isterdin* Özgür olsaydın ne yapmak isterdin? Onun gitmesi mi yoksa kalmasını mı?
Soran+1 yılOnu görünce deliriyorum sinirden
- +1 yıl
Yakın zamanda Avukatla görüşecek gibisiniz. Çıkar yol bulunmamıs.
Gizli Üye(30-35)+1 yılZaten eşin üzgündü ve onu şimdi daha çok üzdün bence. Ne yaşadın, eşin nasıl bilmiyorum ama yine de birbirinize destek olmalısınız, ortada çocuk da var.
12 Yorumla
Soran+1 yılÇocuğa analık da babalık da eden benim. Adam keyfinde
Cevap sahibi+1 yılKötü olmuş ya, boşanadabilirsin.
Gizli Üye(25-29)+1 yılAblacığım ben senden yaşça küçüğüm akıl vermek doğru olmaz belki ama yakın zaman önce nişan attım ve nişanlımın acayip bir kahve kültürü vardı hep beni ikinci hatta üçüncü plana atardı daha başka sorunlarımız da vardı tabi ama eşinin huyunu bilmediğim için yorum yapmam doğru olmaz bence otur ve mantıklı bir şekilde konuşmayı dene hatasından dönmezse eğer evlilik temeli sarsılabilir bu da büyük bir problem bence insan önceliğini bilmeli ablacığım inşallah düzelir ve çok mutlu olursun 🙏
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için. Bence bir insan evliliğin sorumluluğunu üstlenebilecekse evlenmeli
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle abla ayrıca bu insanlar nedense hepsi birbirine benzer oluyor onu gözlemledim ben ve nişanı attım
- Aile & Toplum konusunda 641 cevap paylaştı.
+1 yılİyi yapmışsın bu nedir ya 40 yaşında adam bu kadar umursamaz olabilir mi
01 Yorumla
Soran+1 yılEzik. Tüm sebebi bu
Yaptığı tek şey bencillik. Af dilese bile rahatı bozulmasın dıye olacaktır.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim eşim pek af dilemez. Resmi davranır bir süre. Şimdi her gün geliyor eve. Hiçbir şey yemiyor evde. Salonda TV karşısında uyuyor
haklisin oda ayagini denk alsin onun varligi anlamsiz miş
02 Yorumla
Soran+1 yılErtesi gün geldi. Arkadaşlarını arayıp evden kovduğumu, iş yerinde kaldığını söylemiş. Eziklik ya. Asıl sebep bu. İşleri berbat. Benim istediğim hiçbir şeyi yapamıyor
+1 yılher şey para değildir be yapma öyle kendini onun yerine koy biraz yazık etme ailenize
06 Yorumla
Soran+1 yılMesele para değil onu bir şekilde çözeriz. Adam bekar gibi yaşıyor. Evi otel niyetine kullanıyor
- +1 yıl
Otur karşına al konuş neden böyle davrandığını burada yazdığın gibi belki faydası olur
Soran+1 yılKaç kez konuştum. Alışmış gece yaşamaya. Aile hayatını bilmiyor
- +1 yıl
Vala çıkış yolu hiç yok gibi öyle bir serzeliste bulunuyorsun ki Allah yardımcın olsun
Soran+1 yılAmin
- +1 yıl
🤲🤲🤲
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ablam kaçincı kez aynı soruyu soruyorsun.. biz de insanız
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılHer koyun kendi bacağından asılır hanımefendi parası var diye evlenirseniz sonu bu olur
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. ama biraz hak etmiş yatak odanız da yoksa ki yoktur bu durumda
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılOna bunu her yolla hatırlat evliliği resimler ile gelinliği yemek masasına koy vs
01 Yorumla- +1 yıl
Bence iyisini yapmış bekle sen içini dökmüş
İşleri iyi olöadığı için mahçuptur sana karşı o sebele eve erken gelmiyordur
04 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum suçlu hissediyor. Bana onca söz vermişti hiçbirini tutamadı. Borçları var. Para kazanamıyor. Evin geçimi bana bakıyor. Eşim hiç kira fatura bile ödemedi evlendiğimizden beri
Soran+1 yılKesinlikle. Ayrı kalmak istiyorum
Aile & Toplum konusunda 676 cevap paylaştı. Sen zaten olması gerekeni söylemişsin. böyle birisiyle bir ömür geçmez tabiki de…seninn maddi özgürlüğünde var!
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim maddi hiçbir sıkıntım yok. Hatta eşim bana yük
Soran+1 yılBoşanmaz da
+1 yılDedem hep babama amcalara abimlere derki evdeki kadının rızası, huzuru, eşine kalpten ettiği duası yoksa o erkegin ne işi düzgün gider ne aşı. Kocan bunun farkına varmadan düzelmez hiç bir şeyi.
01 Yorumla
Soran+1 yılAğzınıza sağlık bence de öyle
Gizli Üye(25-29)+1 yılCok iyi is becermissin gibi konustun bide 35 yasindasin
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadım
Gizli Üye(30-35)+1 yılSırtını sana dayamış maddiyat olarak seni artık cepte görüyor çocukta var diye sıkıntı valla bu kadar laf üstüne düzelmiyorsa zorlamanın anlamı yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNiye evlendin ozaman kardesim gunah esini de anla yapma yazik
11 Yorumla
Soran+1 yılNeyi anlayayım. Gecenin ikisine kadar arkadaşlarıyla takılmasın mı
Gizli Üye(36-45)+1 yılMerak ettim son durum ne? Düzeldi mi? Duzelmediyse ne yapmayı düşünüyorsun?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılamacın ne tam olarak boşanmak mı, yuvayı kurtarmak mı ya da?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYani geçmiş olsun ne diyelim atmışsın köprüleri. Umarım tatlıya bağlanır
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSon durum nedir?
Gizli Üye(25-29)+1 yılaslında biraz haklısın evde eşin dururken ne diye gidip arkadaşlarla takılırsın ki her gece
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbir insan neden evlenir eşiyle ilgilenmek için beraber zaman geçirmek için
Valla kanka hayat belli bir yerden sonra rutine biniyor
05 Yorumla
Soran+1 yılKeşke rutine binse. Bana yardımcı olsa. Görevlerini yapsa
Soran+1 yılEkonomi kötüyse ev işlerinde yardımcı olsun. Çocuğumuz la ilgilensin
Soran+1 yılBoşanırız
+1 yılCinsel hayatiniz bozuk bence ondandir. Hayir mi diyorsun hep
00 YorumlaDemekki seninle para için EVLENMİŞ
02 Yorumla
Soran+1 yılDeğil. Bunu biliyorum. Onun işleri çok iyiydi. Pandemi ve ekonomik kriz kafe sektörünü bitirdi. Pandemide borçlar birikti. İnsanlar artık evini zor geçindiriyor. Eskisi gibi dışarıda takılamıyor
+1 yılÇok ağır konuşmuşsun.
010 Yorumla
Soran+1 yılYüz kere konuştum düzelmedi yeter artık
- +1 yıl
Sakin ol 🙄
Soran+1 yılBir süre uzak kalmak istiyorum
- +1 yıl
Bence de kafanı toparla. Sorumsuz biriyse cidden çekilmez.
Soran+1 yılOndan soğudum
- +1 yıl
Acele etme biraz kafanı toparla. Yuva yıkmak kolaydır derler.
Soran+1 yılBen yalnız daha mutluyum. Evli olalım ama o gelmesin eve
- +1 yıl
😂😂anlamı kalmaz
Soran+1 yılYa sanki şimdi çok mu anlamlı
- +1 yıl
Sen çok sinirlenmişsin farkındayım. Acele işe şeytan karışır.
Aile & Toplum konusunda 556 cevap paylaştı. Ciddiyetinizi ortaya koyarak konuşun çocuk için
03 Yorumla
Soran+1 yılKonuştuk. Geçen yıl boşanmak istedim. Çok yalvardı. Düzelteceğim dedi. Yine aynı
Soran+1 yılAmin
Sabret evlilik terapistine gidin faydası olur
014 Yorumla
Soran+1 yılGittik. Daha sakin oldu terapiden sonra. Ama bıktım çocukla yalnız yaşamaktan. Mesele para değil
Soran+1 yılİş yeri kendimizin. Yaşadığımız yer çok güzel. Ben de buradan gitmek istemiyorum. Zaten arkadaşını da aradım. Ona da saydım ağzıma geleni
Soran+1 yılGidemeyiz. Bulacak adam orada da bulur
Soran+1 yılBoşanırım
Soran+1 yılAsla bırakmaz. Bana çok güveniyor. Nasıl olsa ben her şeyin üstesinden geliyorum. Bu yüzden evi önemsemiyor
Soran+1 yılNiye ayrılsın bulmuş benim gibi enayiyi
Soran+1 yılBiraz ayrı kalmak çok iyi gelecek bana
Dertleşmek ister misin?
02 Yorumla
Soran+1 yılÖzelden yazmam
Gizli Üye(18-24)+1 yılDerin nefes al çocuğuna dikkat et etkilenmiş olabilir kocanı ara düzgünce konuş
07 Yorumla
Soran+1 yılYüz kere konuştum. Tamam diyor yine aynı. Alışmış bu ortama bırakamıyor. Evliliğin sorumluluğunu alamıyor
Cevap sahibi+1 yılZorla aldıracaksın
Cevap sahibi+1 yılOnu bunu bırak çocuk ne durumda
Soran+1 yılGayet iyi kuzum. Biz ikimiz çok mutluyuz. Adam gelince gece yarısı cinlerim tepeme çıkıyor
Cevap sahibi+1 yılSevmişse seni yarın gelip özür diler gönlünü de alır ama kuzuna dikkat et lütfen anlamıyor hiçbir şeyi
Soran+1 yılBen ona asla belli etmem. Keşke özür dilemese bir süre. Yükü gider. Zaten etkisiz eleman
Cevap sahibi+1 yılHayırlısını dileyelim yolu belirle
Aile & Toplum konusunda 318 cevap paylaştı. İyi yapmışsın kendine gelsin biraz.
10 YorumlaArkadaşını aramasaydın.
00 Yorumla
+1 yılAllah sabır versin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 383 cevap paylaştı. Sorumsuz eşlerden nefret ediyorum ben
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılIlk kucak acan yere demir aticak. Sogur senden
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKonuşacaksın. Başka da pek yapacak bir şey yok.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 479 cevap paylaştı.
+1 yılDüzelir bu olaydan sonra
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 319 cevap paylaştı. Geçmiş olsun Allah yardımcın olsun kardeşim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 877 cevap paylaştı. Umursama kendisi yanaşır
01 Yorumla
Soran+1 yılBen asla aramam bu durumda zaten. O da bilir aramayacağımı
+1 yılSorumsuz eşleri nerde buluyorsunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılboşanıcaksın yapman gereken şey bu
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİyi yaptın eşin kıymetini bilmiyorsa kov gitsin
00 Yorumla- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer