Halamın kirada oturmamı her zaman yüzüme vurması normal mi?

Bir şey almak istiyorum diyelim konuşuyoruz sen kiradasın alamazsın yapıyor. bir şey alıyorum kirada oturuyorsun o kadar para niye verdin yapıyor kendisinin evi var bu arada bende bugün biraz sinirlendim seni neden ilgilendiriyor sen mi parasını veriyorsun dedim alınıyor kötüye çekiyor oysaki kalbimi kıran oydu. Sizce haksız mıyım? kirada oturuyorum diye kendim için bir şey yapmayacak mıyım nasıl bir düşünce anlamıyorum üstelik aldıgım şeylerin fiyatını o soruyor zorla bende söylemek zorunda kalıyorum? Sonuçta ben ona maddi durumumu anlatmıyorum insanların bilip bilmeden konuşması kötü değil mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Bende biraz sinirlendim bir degıl iki degıl. Sonra bide evini görüntülü çekip gösteriyor. Allah herkesin gönlüne göre versin. Ama ben kimseden bir şey istemedim bu yaşıma kadar insanların karışmasına dayanamıyorum abuk subuk konuşmalarına ben çünkü hiç bir zaman başkasına öyle davranmadım aynı saygıyı bekliyorum. Bunlara kalsa kirada oturuyorum diye özel hastaneyede gidemez mişim belki gidebiliyorum kimseyi ilgilendirmez kimsonuçta ben karışmalarını hoş bulmuyorum.
Halamın kirada oturmamı her zaman yüzüme vurması normal mi?
Cevapla