Bu iş beni tümüyle mahvetti napıcam böyle?

1buçuk senedir bu işyerinde çalışıyorum belediye işi diye bırakmak istemiyorum ama kimse beni sevmiyor hep bana saygısızlık yapıyorlar kavga etmemek için susuyorum ama üstüme geliyorlar sizce ne yapmalıyım siz olsanız kavga edermiydiniz ya da neler söylemem nasıl davranmam gerekir
Bu iş beni tümüyle mahvetti napıcam böyle?
Cevapla