Narsist evebiyenlerle yaşamak?

Ben uzun zamandır bazı problemlerle baş ediyorum ailem gereksiz gördüğü için psikoloğa gidemiyorum ama 4/5 senedir ağır süreçten geçiyorum geçen yıl kendime zarar vermeye başlamıştım panik ataklarımı sakinleştirmek için kalan son çözümdü benim için uzun bir süre kimse fark etmedi ama birkaç ay önce okulda ağır bir panik atağı yaşamıştım ve kolumun üstünü tırnaklarımla yolmuştum baya bi brlli oluyordu sonda birkaç gün sonra bizimkiler fark etmişti işte konuştular tehdit ettiler yine yaparsam herşeyimi alırlar elimden (telefon laptopvs) ama bu benimkisi zaten çok zaman önce başlamıştı durdurabilecek bir şey değildi ama o günü onlara inat yapmayı bieşkilde kesmiştim çünkü biliyordum her kavgamızda bunu yüzüme vurcaklardı aradan uzun zaman geçti dün araba sınavını geçemedim annem de bu akşam yemekteyken yine başarasızlıktan kendinş kestin mi dedi hiç bişeyden bitşey yokken bende konuyu kapttımızı ve böyle birşeyin konuşulmasını istemedimi söyledim zaten zor zamanlarım devam ediyor böyle normal bir şey gibiymiş gibi böyle birşeyim söylenmesi ve benim sonradan kendimi korumaya çalışmama rağmen aşağı çekilmem bilmiyorum yediremiyorum kendime ben bukadar zorlun içinde boğuluyorum kaç senedir kimse birşeyin farkında değil anlatmaya çalışmıştım ilk zamanlarda ama görmezden gelindim artkk bilmiyorum ne yapmam gerektini 19yaşındayım ve hayatım daha başlamadan sanki ellermden kayıyo
Narsist evebiyenlerle yaşamak?
Cevapla