Gerçi olur diyen çok az olacak galiba.
Evli bir insanın karşı cinste arkadaşı, dostu, kankası olabilir mi?
Gerçi olur diyen çok az olacak galiba.
Fikriniz düşünceniz nedir, nasıl karşılarsiniz. Bana sorarsanız sevgilinin bile olmamalı diye düşünüyorum yanılıyormuyum acaba🙄?
Toplum kadın-erkekten oluşur. Kadın ve erkek ilişkisini bitirmek bir bacağını kesmek gibi bir şeydir. Bir bacak kadınsa diğeri erkektir. İbni fadlan itil bulgarlarına İslamı öğretecek heyetin yanında giderken kitaba yazmış, seyehatnamesine. Ben Türk diyarında çok ilginç bir şey gördüm. Kadın ve erkek sohbet ediyordu. Hoca Ahmet Yesevi piri Türkistanın kurduğu dergahta da haremlik selamlık yoktur. Birlikte dini sohbet dinlerlerdi kadınlar ve erkekler. Türk kültüründe harem-selamlık yoktur. Toplum bir bütündür ve seviyeli arkadaşlıkların olmasında hiçibir sıkıntı yok.
Seviyeli olduğu sürece olabilir. Ama sürekli muhabbet sohbet görüşme buluşma varsa bir eylem gerceklesemiyor olsa bile kafasından kaç kez geçirmiştir iki taraf da
Seviyeli olduğu da oluyor benim çok var. Arada görüşürüz sohbet eder dagiliriz, ama seviyeli olmayan da oldu bende kendimi frenlemedim oda
Evliyim evet frenledigim de çok oldu
Cevap
8Cevap
Olabilir bence seviyeli olduğu sürece
Olamaz , bende evliyim eşimin kız arkadaşı vs olamaz mesela
Hayır yok
Freud; "Bir erkeğin beklentisi yoksa kadınlarla arkadaş olmaz."
Sonu yatakta biter o arkadaslığın. Olmaz.
Olmasın, insanlardan uzak dursun onlar, kimsenin aklını karıştırmasinlar.
Ateşten barutun arkadaşlığı bende seni desteliyorum olmaz
Eşimin var iş arkadaşları hergün muhabbet ettiği. Beni de tanıştırdığı. Gerekli mesafeyi koruduğu sürece olabilir neden olmasın. Özel olarak gidip görüşemez tek başına o ayrı
😊👍
Güzel açıklama
Olabilir tabiki bence karşı cinstn çok arkadaşım var
Bence olmaması daha uygun. Şimdi gerikafali vs diyebilirsiniz ama 32 yaşındayım bugüne kadar ki tecrübelerim ateşle barut yanyana durmaz diyor..
Olmamalı öyle olan biri benim dengim olamaz çünkü
Hayır yok ki olmasın diyorum zaten 😂
Erkek kankam yok kanka gözüyle bakmayacaklarını bildiğim için hayatımdaki kişinin de olmamalı o yüzden
tabii ki olabilir ama mesafe her zaman olmali kadini bu sekilde kisitlarsan solugu adliyede alabilirsiniz
Niye kısıtlayayım ki bana güven vermeyen biriyle bırak evlenmeyi arkadaş bile olmam
Eşi olmalı gerisi olmamalı
Çok sevdiği eşi varsa gerisi boş. İş gereği görüşüleblir. Onun harici fena işler..
olamaz karının da olur o zaman
Olamaz olmamali
Olmasını istemem
Olabilir.
Şöyle izah edeyim:
Seviye saygı çerçevesinde insanların normal arkadaşları olabilir. Ben bir erkekle ya da eşim bir kadınla buluştu diye illaki ilişki mi yaşamak zorunda. O zaman kimseye selam bile vermeyelim.
Hem haklısın hem haksız ama aldatma ihtimali çok fazla tecrübe ile sabit
Olmaz
Olur niye olmasın
Olamaz, kimseye güvenmiyorum.
Olabilir neden olmasın
Olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?