~ Bir insanı gerçekten bilmeden incitmeyin lütfen. Her şeyden önce, bir insanı dış görünüşüne göre yargılamayın! Kendini sevmeye çalış. Hayata güzel anlamlar katabileceğiniz insanlığa örnek olun. kendinize, çocuklarınıza/ebeveynlerinize çevrenizde yaşamayı ve iyi şeyler yapmayı sevdiğinizi gösterin. Başkalarının hayatını mahvetmek yerine kendinize odaklanın ve her geçen gün ilerleyin.. Azimle, istekle!..
Kendine iyi davran :)
Tahamülsüzlük!..
Edepsizlik!..
Pis zihniyetli önyargılı cahil toplumumuz olduğu sürece bu vahim durum kat kat büyüyecek ve dahada beter olacak o nedenle evliliğe karşıyım. Tek takılmak, kendi ayaklarının üzerinde durabilmek ve hayatı doyasıyla yaşayabilmek en sağlıklı karar diye düşünüyorum. Kimseye boyun eğmeden kendi emeklerinle bir yere varman dileğiyle..
Yorumunlarınız için hepinize teşekkürler..
her şey gönlünüzce olsun✋🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
