EVLiLiK kurumu ne halde.. ? ? Anne-baba çocuk ilişkileri ne halde?

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız ve beğenileriniz için hepinize teşekkür ederim :)

~ Bir insanı gerçekten bilmeden incitmeyin lütfen. Her şeyden önce, bir insanı dış görünüşüne göre yargılamayın! Kendini sevmeye çalış. Hayata güzel anlamlar katabileceğiniz insanlığa örnek olun. kendinize, çocuklarınıza/ebeveynlerinize çevrenizde yaşamayı ve iyi şeyler yapmayı sevdiğinizi gösterin. Başkalarının hayatını mahvetmek yerine kendinize odaklanın ve her geçen gün ilerleyin.. Azimle, istekle!..

Kendine iyi davran :)
Güncellemeler
+1 yıl
Saygısızlık!..
Tahamülsüzlük!..
Edepsizlik!..
Pis zihniyetli önyargılı cahil toplumumuz olduğu sürece bu vahim durum kat kat büyüyecek ve dahada beter olacak o nedenle evliliğe karşıyım. Tek takılmak, kendi ayaklarının üzerinde durabilmek ve hayatı doyasıyla yaşayabilmek en sağlıklı karar diye düşünüyorum. Kimseye boyun eğmeden kendi emeklerinle bir yere varman dileğiyle..

Yorumunlarınız için hepinize teşekkürler..
her şey gönlünüzce olsun✋🏻
EVLiLiK kurumu ne halde.. ? ? Anne-baba çocuk ilişkileri ne halde?
Cevapla