Neden her ilişkimde erkeğin ailesi beni tehdit olarak görüyor?

Öncelikle belirteyim ben gayet ağırbaşlı, saygılı, ahlaklı edepli biriyim, çok hanım hanımcık olduğumu söylerler. Etrafımda hep fazlasıyla saygı gören biriyim. Hakkımda en ufak bir dedikodu bile çıkmamıştır. Geçmişim gayet temiz.

Çok iyi ve saygın bir işim var , eğitimliyim, gelirim iyi , geleceğim parlak. Annem babam vefat ettiğinden yüklü bir de miras kaldı bana, kendi gelirim de yüksek. Yani maddi yönden de gayet iyiyim.

Tip olarak da ortalamanın çok üstünde güzelim, yüzümden iyi biri olduğum anlaşılıyormuş öyle derler, sempatikmişim, giyimim falan da gayet usturuplu ve düzgün.

Gel gelelim ben kimle çıksam kısa sürede evlenme teklifi alıyorum ama erkeğin ailesi daha benle tanışmadan tedirgin oluyor ve bu işi bozuyorlar, onu başkasıyla tanıştırıp evlendiriyorlar. Buldukları kız da benle kıyaslanamayacak sıradan kızlar oluyor. Mesela tipi eğitimi işi falan , düşük statülü kız buluyorlar. Yani kendi oğlu ile denk birini bile bulmuyorlar.

Aslında bir dönüp baktığımda bu çıktığım erkekler genelde ailesi fakir olup kendisi ailesi içinde tek parlayan yıldız olup bir yerlere gelmiş büyük başarı göstermiş kişiler. Tabi ki doğal olarak ailelerine maddi yardım yapıyorlar ve ailelerine çok bağlı duygusal kişiler ama aileler sanki oğlunu benim yöneteceğimi düşünüyor ve beni tehdit olarak görüyorlar gibi.

Ama benim hiçbir zaman bir erkeği yönetme kabiliyetim olmamıştır, yumuşak huyluyum ve hiç öyle planlı biri değilim, ayrıca maddi konuları da hiç konuşmadım onlarla.

Neden beni tehdit olarak gördüklerini anlamıyorum. Bu durum tekrar tekrar yaşandığı için çözmem gerekiyor.

Neden her ilişkimde erkeğin ailesi beni tehdit olarak görüyor?
Cevapla