26 yaşındayım ve bomboş bir hayatım var?

Hiç sosyal biri olamadım. Arkadaşım tek tük oldu. Toplasam 5 kişi falan olmuştur bu yaşına kadar. Sevgili zaten hiç olmadı. Çekingenlik başından beri vardı zaten. Bugüne kadar genelde PC başında geçti ömrüm. Ne kadar istesem de sosyal olamadım beceremedim. Ayrıca anksiyete hastalığım var. Ve en ufak şeyler de tekrarlıyor. Artık intiharı düşünmeye başladım. Sizce ne yapmalıyım?
26 yaşındayım ve bomboş bir hayatım var?
Cevapla